Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

skorpionfisken

Jeg blir jo hele tiden "kastet" ut og må logge meg inn gang på gang.

Må være feil på nettilkoblingen din. Blir aldri kasta ut jeg. Selv når jeg surfer på andre sider eller gjør det jeg egentlig skulle gjøre så er jeg innlogget når jeg igjen roter meg inn her.

Det er bare et forsøk på å hjelpe deg til å få gjort andre ting enn å sitte foran en pc!

Men det er ikke vi som hjelper deg, såvidt vi kjenner til :-)

Jasså, så det er ikke fordi jeg ikke er ønsket her lengngre av webmasterne altså;o)

Godt og vite.

Det er bare et forsøk på å hjelpe deg til å få gjort andre ting enn å sitte foran en pc!

Men det er ikke vi som hjelper deg, såvidt vi kjenner til :-)

Jasså, så det er ikke fordi jeg ikke er ønsket her lengngre av webmasterne altså;o)

Godt og vite.

Jeg blir jo hele tiden "kastet" ut og må logge meg inn gang på gang.

Må være feil på nettilkoblingen din. Blir aldri kasta ut jeg. Selv når jeg surfer på andre sider eller gjør det jeg egentlig skulle gjøre så er jeg innlogget når jeg igjen roter meg inn her.

Ja, jeg sliter litt med nettet, så det er godt mulig at det er noe der.

Men det skjer mer her enn andrenettsteder. Men det er sikkert bare tilfeldig:o)

Annonse

Ja, jeg sliter litt med nettet, så det er godt mulig at det er noe der.

Men det skjer mer her enn andrenettsteder. Men det er sikkert bare tilfeldig:o)

Kan ikke virus på maskinen være årsaken? (da er det jo godt å være på doktoronline, de har vel medisin :P )

Kan ikke virus på maskinen være årsaken? (da er det jo godt å være på doktoronline, de har vel medisin :P )

*ler*

Men det tar sikkert 1-2 virkedager før man får svar, så koster det 100.- kroner....

Nei, jeg får nok få tak i noen som kan komme hjem og ta en skikkelig legesjekk... Er nok bare det som hjelper, når det er så pass alvorlig.....

Håper bare ikke maskinen dør av det...

Vil jo ikke miste en så kjær venn heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...