Gjest Klarer ikke mer! Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Det finnes i dag programmer og prosjekter for å stoppe mobbing i skolen og i arbeidslivet. Det finnes INGEN programmer eller prosjekter for å stoppe BARNS OG UNGES mobbing av voksne psykisk syke og funksjonshemmede! Jeg sliter med store psykiske problemer og med angst etter mange års mobbing. I dag ønsker jeg at jeg aldri hadde flyttet tilbake til hjembyen min for tre år siden. Jeg er faktisk dårligere nå enn jeg var da. Faktum er at barn ned i 6-årsalderen mobber meg, en mann på 31 år. Hvor mange vanvittige rykter som finnes om meg i denne byen og som har gått rundt de siste 20 årene vet jeg ikke. Det føles som om jeg ikke engang kan hoste uten at nye løgner og rykter eksploderer! Jeg vet at dette høres vanvittig ut, men mer vanvittig er det at barn ikke lærer, av hverken foreldre, slektninger, lærere, søsken eller andre barn at de aldri skal mobbe, skremme eller provosere et annet menneske fordi de ikke kan vite hvordan vedkommende vil reagere. I verste fall kan en 9-åring bli slått i hjel for en sårende kommentar. Ryktespredning kan også medføre at en person blir banket opp eller drept. Jeg har fått trusler p.g.a. falske rykter flere ganger. Det jeg ønsker er en riksdekkende kampanje mot denne formen for mobbing, før det er for sent! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145166-les-og-l%C3%A6r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.