serendipity Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Det er sant. Jeg reagerte litt på det som skjedde i fjor sommer (?) Da familien var på en badestrand, og babyen lå å sov i bilen, med pledd rundt seg! Da snakker man om at folk ikke eier mye mellom ørene! Skal tro om ungen ble tatt fra dem, forresten?? Enig!! DET går ikke an. 0 Siter
Lucretia Skrevet 30. april 2004 Skrevet 30. april 2004 Håper du hadde ventet i 5 min. for å se om noen hadde kommet :-) Jeg har gått fra poden ved et par anledinger for å gå i mini-banken. Men har jo sett bilen fra køen jeg har stått i. Hadde blitt rasende om "ei kjærring" hadde ringt purken... Hadde ikke i tankene å ringe purken, men å informere noen på kjøpesenteret og overlatt ansvaret til dem. Selvsagt om det var en bil f.eks. på en bensinstasjon (der folk ikke har for vane å oppholde seg i timesvis) eller utenfor en minibank, så hadde jeg nok ikke brydd meg. Men dette var et kjøpesenter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.