Gå til innhold

Flere her som skal på Viking ball i morgen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Yess!!

Jeg også :)

Fikk billetter gjennom jobben, og gleder meg skikkelig. Har aldri vært på fotballkamp før...men imorgen blir det først kamp fra VIP-seter, og så Tollboden etterpå.

Blir nok liv da, ja! :)

Skrevet

Yess!!

Jeg også :)

Fikk billetter gjennom jobben, og gleder meg skikkelig. Har aldri vært på fotballkamp før...men imorgen blir det først kamp fra VIP-seter, og så Tollboden etterpå.

Blir nok liv da, ja! :)

Vi er en gjeng som skal gå også ;o)

Ungene dritsur fordi jeg skal få se Kjartan......

Hmmm.....hvordan ser du ut?

Skrevet

Jeg ser fram til å se Kjartan, ja. ;)

Etter _den_ menyen, og øl utover ettermiddagen på VIPtribunen, blir det nok livat etterpå...

Jeg har forøvrig bilde på Dolgalleriet ;)

Kanskje vi ses?

:)

Skrevet

Hvordan er det på Tollboden? Har aldri vært der, jeg.

Det må jo være stor plass, siden vi har plasser på over 1700.?

Hvordan er lokalet? (Hvis du har vært der før)

Skrevet

Jeg ser fram til å se Kjartan, ja. ;)

Etter _den_ menyen, og øl utover ettermiddagen på VIPtribunen, blir det nok livat etterpå...

Jeg har forøvrig bilde på Dolgalleriet ;)

Kanskje vi ses?

:)

Hm...har glemt dolgalleriets addresse ;o)

Men da vat du hvordan jeg ser ut ; bare mørk nå....

Kos dere!

Annonse

Skrevet

Hm...har glemt dolgalleriets addresse ;o)

Men da vat du hvordan jeg ser ut ; bare mørk nå....

Kos dere!

mail meg, så får du linken.

[email protected]

;)

Er du mørk nå, altså? hm...

Skrevet

Det var nedtur på Tollboden...

Selve kampen var jo bra, da, fikk god mat og gode seter. Til og med gassvarme fra taket i tribunen. Underholdningen var heller ikke dårlig :) Og Kjartan sang bra, han.

Det nakenstuntet fra han gale tullingen kunne vi vært foruten, men.

Men Tollboden...for det første åpnet de ikke før nesten to timer etter det som sto på billetten. Ja ja, da var det bare å slå seg ned på Dickens, det var jo greit.

Men så viste Tollboden seg å være en stor hall med murgulv! Ingen seter, bare en slags hall. Det virket som vi var på ei russekro.

Så vi gadd ikke lenger, og gikk heller og spiste. Kvelden ble betraktelig bedre da vi satt på Gaffel&Karaffel og spiste... :)

Hvordan syntes du det var?

Skrevet

Det var nedtur på Tollboden...

Selve kampen var jo bra, da, fikk god mat og gode seter. Til og med gassvarme fra taket i tribunen. Underholdningen var heller ikke dårlig :) Og Kjartan sang bra, han.

Det nakenstuntet fra han gale tullingen kunne vi vært foruten, men.

Men Tollboden...for det første åpnet de ikke før nesten to timer etter det som sto på billetten. Ja ja, da var det bare å slå seg ned på Dickens, det var jo greit.

Men så viste Tollboden seg å være en stor hall med murgulv! Ingen seter, bare en slags hall. Det virket som vi var på ei russekro.

Så vi gadd ikke lenger, og gikk heller og spiste. Kvelden ble betraktelig bedre da vi satt på Gaffel&Karaffel og spiste... :)

Hvordan syntes du det var?

Hmm...vi var inne klokka 21:30.

Men jeg er helt enig med deg ; så vi gikk etter en halvtime ; penger rett ut vindu det der!

Men vi hadde en alle tiders dag/kveld allikevel ; været var jo nydelig og stemningen i byen var var topp ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...