Gå til innhold

IDOL : Endelig !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem da?

:)

Det sier jeg ikke, for da går det ikke inn. Jeg har derimot sagt til.......at h*n er det noe spesiellt med.

Denne fagpersonen var ikke enig, men jeg med mitt syn, og gehør) hørte det meget tidlig. Fikk rett som vanlig ;)

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

5

• BettyBlue

5

• amber sun

4

• shandy

4

Skrevet

Synes det er veldig vanskelig å heie på Kjartan og Susanne også jeg. Vet det er usakelig, men jeg klarer ikke å få meg til å like noen av dem.

Håper Margareth vinner. Hun er den eneste halvsympatiske, og dessuten synger hun pent.

:-)

Har heller ingen storfavoritt.

Margaret har litt stil, og sang 'Uninvited' veldig vakkert ikveld.

Syns Kjartan sang Aerosmith-låta dårlig, men han er veldig flink på scenen.

Skrevet

Selvsikkert, kanskje, men bra var det virkelig ikke!

Dama synger til tider skjærende falskt! I dag lå hun også mange ganger og "gnissa" under tonen.

Den første sangen sang hun så jeg undre meg positivt. Velgig bra.

Skrevet

Det sier jeg ikke, for da går det ikke inn. Jeg har derimot sagt til.......at h*n er det noe spesiellt med.

Denne fagpersonen var ikke enig, men jeg med mitt syn, og gehør) hørte det meget tidlig. Fikk rett som vanlig ;)

Da informerer du oss seinere, vel?

Nysgjerrigheten min bråvåknet som vanlig, hehe.

Snorkfrøken
Skrevet

Synes det er veldig vanskelig å heie på Kjartan og Susanne også jeg. Vet det er usakelig, men jeg klarer ikke å få meg til å like noen av dem.

Håper Margareth vinner. Hun er den eneste halvsympatiske, og dessuten synger hun pent.

Enig, men jeg har ikke noe storfavoritt i år.

Det hadde jeg derimot i fjor, og jeg hadde rett ;o)

Skrevet

Den første sangen sang hun så jeg undre meg positivt. Velgig bra.

Har du drekki, shandy? Pleier ikke ha stavefeil du? ;oP Neida...

Du kan da ikke seriøst mene hun sang bra? Jeg mener, hun gjennomførte sangen som noe av det bedre jeg har hørt fra henne, men det var da milevis unna bra?!

laguna1365380434
Skrevet

Har heller ingen storfavoritt.

Margaret har litt stil, og sang 'Uninvited' veldig vakkert ikveld.

Syns Kjartan sang Aerosmith-låta dårlig, men han er veldig flink på scenen.

Jeg har heller ingen storfavoritt.. Men enn hvor dårlig nå Sandra er til å synge, heiet jeg faktisk mer på henne enn på de to nevnte allikevel.

Kjartan er bare så jævlig kjedelig, og Susanne er...vulgær eller noe. Jeg får meg ikke til å like dem, og det utifra totalt usakelige årsaker..:-o

Idol er foresten engasjerende da..;) I fjor var jeg bare såå blasert og gadd ikke se, men nå har jeg blitt riktig så folkelig ja!;)

Nå er det ølboks og ingen innkommende telefoner fredagkveld kl 20 og ut! Skumle greier...;)

Skrevet

Jeg er enig med deg. Kjartan synger forsåvidt greit han også. Han synger reint, men har kanskje litt kjedelig stemme. Susannes stemme liker jeg ikke i det hele tatt, selv om den er spesiell. Hun synger dessuten til tider ganske falskt. Margareth synger pent.

Skrevet

Det var ikke en episode for tidlig! Gremmes over alle som virkelig har vært bra og røket ut underveis :-/

Gjest mor i juni
Skrevet

på tide.. Ble helt flau over hvordan dommerne skrøt av henne i går, mens Margaret IGJEN fikk høre at hun måtte komme mer ut.. Hva er det han Karlsen messer om??! Hun gjorde det jo kjempebra.

Men det viser jo egentlig at de ikke hadde rare forventningene til Sandra. Og da er det jo ingen sak å overraske. :-)

Heia Margareth!! Men "frykter" Kjartan vinner pga stemmer fra fjortispikene...

Skrevet

på tide.. Ble helt flau over hvordan dommerne skrøt av henne i går, mens Margaret IGJEN fikk høre at hun måtte komme mer ut.. Hva er det han Karlsen messer om??! Hun gjorde det jo kjempebra.

Men det viser jo egentlig at de ikke hadde rare forventningene til Sandra. Og da er det jo ingen sak å overraske. :-)

Heia Margareth!! Men "frykter" Kjartan vinner pga stemmer fra fjortispikene...

Håper Kjartan vinner, jeg.

Det er nok ikke bare fjortiser som stemmer på ham, tror han har et bredt spekter av stemmegivere i ulike aldere.

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg er enig med deg. Kjartan synger forsåvidt greit han også. Han synger reint, men har kanskje litt kjedelig stemme. Susannes stemme liker jeg ikke i det hele tatt, selv om den er spesiell. Hun synger dessuten til tider ganske falskt. Margareth synger pent.

Men Margaret har jo så lite personlighet! Synes hun er litt for vag og forsiktig på scenen. Det er vel kanskje det Karlsen pukker på også. Hun er så mild og forsiktig at det liksom blir helt feil når hun velger låter somer forvetnet å ha trøkk i.

Gjest uten signatur
Skrevet

Jeg har hele tiden ment at Sandra har sunget utrolig tamt og falskt, og har vært veldig ivrig etter å få henne ut av Idol. Men ikveld leverte hun bra og selvsikkert!

Faktisk fant jeg ut at hvis jeg lukket øynene når Sandra sang,s å låt det bedre enn nårjeg så henne! Begynenr å bli lei av det grinet (smilet) hennes. Det virker kunstig (men er det sikkert ikke). Og jo mer usikker hun er jo mer smiler og vrir hun på munnen. Det irriterer meg etterhvert.

Skrevet

Det tenkte jeg da maria røk ut... da ble jeg glad! Jeg heier på Margaret.

Gjest brusk
Skrevet

Men Margaret har jo så lite personlighet! Synes hun er litt for vag og forsiktig på scenen. Det er vel kanskje det Karlsen pukker på også. Hun er så mild og forsiktig at det liksom blir helt feil når hun velger låter somer forvetnet å ha trøkk i.

Jamen, hun skal da ikke VÆRE Alanis m heller, da hadde det jo vært "stjerner i sikte" og ikke Idol ? Synes hun enkelte ganger har vært for stille/beskjeden i fremføringene jeg og, men Karlsen kan da ikke kristisere det HVER gang ? Bjôrk, Beatles og Alanis Morisette-fremføringene henens har jo vært supre !

Susanne har en spesiell stemme, men hun sluker ordene og høres ikke særlig stø ut i engelsk. Dessuten er hun jo så sløv ! "Bryr meg ikke om jeg går ut" Hmmm... skulle tro artister som vil opp og frem tenkte annerledes, og det gjør de to andre.

Maria gnelte for mye. Fraseringer i 9 potens blir for mye i en sang. Det samme skjer jo andre steder i verden nå. De typisk M.Carey-damene ryker ut gang på gang. Akkurat som Ahn.

Jeg også skulle ønske Margaret ALLTID ga alt slik hun gjør innimellom, men uansett har hun sunget rent hele veien og har en stilig stemme. Litt Alanis/Björk og det liker jeg hvertfall.

Gjest brusk
Skrevet

Må nå si at hun leverte bra i kveld og røk dermed ut med litt stil!

Den første var ok og jenta kommer til å bli flink med årene. Snakk om fremgang ! Men likevel, mye arbeid gjenstår.

Gjest mor i juni
Skrevet

Håper Kjartan vinner, jeg.

Det er nok ikke bare fjortiser som stemmer på ham, tror han har et bredt spekter av stemmegivere i ulike aldere.

Men han er jo så kjeeeedelig! Mens Margareth har massevis av ulike sider.

Gjest uten signatur
Skrevet

Jamen, hun skal da ikke VÆRE Alanis m heller, da hadde det jo vært "stjerner i sikte" og ikke Idol ? Synes hun enkelte ganger har vært for stille/beskjeden i fremføringene jeg og, men Karlsen kan da ikke kristisere det HVER gang ? Bjôrk, Beatles og Alanis Morisette-fremføringene henens har jo vært supre !

Susanne har en spesiell stemme, men hun sluker ordene og høres ikke særlig stø ut i engelsk. Dessuten er hun jo så sløv ! "Bryr meg ikke om jeg går ut" Hmmm... skulle tro artister som vil opp og frem tenkte annerledes, og det gjør de to andre.

Maria gnelte for mye. Fraseringer i 9 potens blir for mye i en sang. Det samme skjer jo andre steder i verden nå. De typisk M.Carey-damene ryker ut gang på gang. Akkurat som Ahn.

Jeg også skulle ønske Margaret ALLTID ga alt slik hun gjør innimellom, men uansett har hun sunget rent hele veien og har en stilig stemme. Litt Alanis/Björk og det liker jeg hvertfall.

Joda, men det kan jo hende Karlsen prøve rå hjelpe henne ved å gi slik info. Han vet at for å bli et plateselgende IDOL må en skille seg ut, så må det nok litt mer egenart til.

Kurt var noe helt for seg selv. Både Susanne og Kjartan har også noe helt eget over seg. Noe lett gjenkjennbart. Maria hadde det ikke.

Det er jo noe du enten har eller ikke har tror jeg. Susanne er heller ikke flink på scenen, men det kan komme med øvelse og modenhet. For hun har det lille ekstra som er bare hennes.

Så jeg tror fortsatt jeg er litt enig i Karlsen jeg. Mend et har ingenting med stemmekvaliteten å gjøre. Margareth synger jo kanskje bedre enn Susanne kvalitetsmessig, men det er som sagt ikke bare stemmens omskal tilf or å skape et Idol.

Du såhan der somble nr. 11. Han røk ut av Idol, men kom som nummer fem på operaskolens audition. For der er det kun stemmen de gikk etter sa dommerne. DA trenger du ikke like mye sjarm og særtrekk.

Gjest brusk
Skrevet

Joda, men det kan jo hende Karlsen prøve rå hjelpe henne ved å gi slik info. Han vet at for å bli et plateselgende IDOL må en skille seg ut, så må det nok litt mer egenart til.

Kurt var noe helt for seg selv. Både Susanne og Kjartan har også noe helt eget over seg. Noe lett gjenkjennbart. Maria hadde det ikke.

Det er jo noe du enten har eller ikke har tror jeg. Susanne er heller ikke flink på scenen, men det kan komme med øvelse og modenhet. For hun har det lille ekstra som er bare hennes.

Så jeg tror fortsatt jeg er litt enig i Karlsen jeg. Mend et har ingenting med stemmekvaliteten å gjøre. Margareth synger jo kanskje bedre enn Susanne kvalitetsmessig, men det er som sagt ikke bare stemmens omskal tilf or å skape et Idol.

Du såhan der somble nr. 11. Han røk ut av Idol, men kom som nummer fem på operaskolens audition. For der er det kun stemmen de gikk etter sa dommerne. DA trenger du ikke like mye sjarm og særtrekk.

Vi får være enige i å være uenige.

Jeg mener nemlig at Margaret har minst like mye særtrekk som Kjartan. Jeg synes ikke han skiller seg mye fra hvilken som helst pub-trubadur. Og de finnes det mange av som synger bra. Akkurat som Kjartan, men pop-idoler blir de ikke.

Margaret er en del yngre og kanskje litt mer beskjeden, men hun har absolutt særtrekk i stemmen etter min mening.

Skrevet

Men han er jo så kjeeeedelig! Mens Margareth har massevis av ulike sider.

Jo, men Margareth *er* litt stiv og pysete på scenen. Som Jan Fredrik sier, hun tør ikke gi 100%.

Men jeg håper hun tør mer, og vinner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...