Gå til innhold

IDOL : Endelig !!

Anbefalte innlegg

Gjest uten signatur
Skrevet

Vi får være enige i å være uenige.

Jeg mener nemlig at Margaret har minst like mye særtrekk som Kjartan. Jeg synes ikke han skiller seg mye fra hvilken som helst pub-trubadur. Og de finnes det mange av som synger bra. Akkurat som Kjartan, men pop-idoler blir de ikke.

Margaret er en del yngre og kanskje litt mer beskjeden, men hun har absolutt særtrekk i stemmen etter min mening.

Ja, det er jo pga forskjellig smak vi stemmer ut eller ikke stemmer ut, såenig i det!

Men vi snakker vel litt forbi hverandre. Du sier at Margareth også har særtrekk i stemmen. men mitt poeng er jo nettopp atd et holder ikke med særtrekk bare stemmemessig, det må også være noe eget og fengende ved personligheten,utseende, oppførsel, klesmåte eller andre ting, som gjør at nettopp denne artisten blir kjent igjen fordi vedkommende skiller seg ut fra det store flertallet. Det er DEt jeg synes de to anre gjør i motsetning til Margareth. Det er ikke bare stemmen jeg snakker om. Margareths stemme er mer enn bra nok, men det er mer enn en bra stemme som kreves for å takle å bli et Idol.

Jeg synes også Margareth er lite villig til å ta inn over seg kritikk fra dommerne. Det er en dårlig egenskap hvis en skal skape seg en artistkarriere. Det nytter lite at en selv synes en er bra, hvis ikke publikum, plateselskaper (= dommerne i Isol) og platekjøpere er enig med deg. Da kandu bli så fornærmet du bare vil, men det blir bare dumt. Margareth har jo sitet i stolen et par ganger allerede, så det tyder jo på at hun ikke fenger alle publikummere heller.

Hadde stemme hatt alt å si, så hadde jo lille søte sjarmerende Sandra ihvertfall ikke kommet sålangt. Ikke sant? Men Sandre hadde noe som fenget, til tross for en lite utviklet og ofte falsklåtende stemme.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

5

• BettyBlue

5

• amber sun

4

• shandy

4

Skrevet

Har du drekki, shandy? Pleier ikke ha stavefeil du? ;oP Neida...

Du kan da ikke seriøst mene hun sang bra? Jeg mener, hun gjennomførte sangen som noe av det bedre jeg har hørt fra henne, men det var da milevis unna bra?!

Jo jeg syntes det var bra, dvs. til henne å være - mer forståelig da :-)

Forrige gang også forresten. Ikke strøkent, men igjen til henne å være.

Jeg syntes i aller høyeste grad det var på tide hun røk ut, men det er jo folket som stemmer, og det er de som har villet ha henne så langt, så hun har tydeligvis sjarmert mange.

Skrevet

på tide.. Ble helt flau over hvordan dommerne skrøt av henne i går, mens Margaret IGJEN fikk høre at hun måtte komme mer ut.. Hva er det han Karlsen messer om??! Hun gjorde det jo kjempebra.

Men det viser jo egentlig at de ikke hadde rare forventningene til Sandra. Og da er det jo ingen sak å overraske. :-)

Heia Margareth!! Men "frykter" Kjartan vinner pga stemmer fra fjortispikene...

Helt enig! Jeg ble sur av den kommentaren fra Jan Fredrik!

Men kanskje det går på noe så banalt som om man liker klangen av stemmen?? Jeg liker Margarets stemme veldig godt, men hun har ikke alltid klart å "levere" likevel. Men på fredag gjorde hun det!

Sandra derimot - selv på de dagene hvor jeg hører at hun synger rent, så liker jeg rett og slett ikke stemmen hennes.

JF har det kanskej motsatt av meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...