Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trudde tullingen at denne silokon-fullriggeren gir bort dåsa si?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=225600

«Dydige» Jordan vil nok ha solide kontrakter og riktig regi når'a skiller pipestilkene eller avduker de kirurgiske kunstverkene.

IQ er no' dritt.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

24

• Mr Kahn

21

• Grip

4

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er "besynderlig" hvor interessert, og åpenbart oppdatert, du er i Jordan, Britney, osv.

Og hvordan du klarer å spre sur galle om dem.

Skrevet

Det er "besynderlig" hvor interessert, og åpenbart oppdatert, du er i Jordan, Britney, osv.

Og hvordan du klarer å spre sur galle om dem.

Er du våken allerede? Ække du ute og toger i takt med jødehaterne, da? Eller måtte du lime opp de siste plakatene av Jordan og Britney før du durer avsted? *ler*

laguna1365380434
Skrevet

Er du våken allerede? Ække du ute og toger i takt med jødehaterne, da? Eller måtte du lime opp de siste plakatene av Jordan og Britney før du durer avsted? *ler*

Hva har førstemaitog med jødehat å gjøre?

*oppriktig forundret*

Skrevet

*oppriktig forundret*

Kort fortalt: hele arbeiderbevegelsen er gjennomsyret av vulgærmarxister hvis eneste uterikspolitiske engasjement synes å være oppløsningen av staten Israel.

Når lederen for LO er en tidligere stalinist, da har vi oppskriften allerede. Inntil vi har tatt et endelig oppgjør med dette pakket vil jeg ikke engang gå i nærheten av et 1.mai-tog.

Skrevet

*oppriktig forundret*

Selvsagt ingenting.

Gratulerer med dagen.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Kort fortalt: hele arbeiderbevegelsen er gjennomsyret av vulgærmarxister hvis eneste uterikspolitiske engasjement synes å være oppløsningen av staten Israel.

Når lederen for LO er en tidligere stalinist, da har vi oppskriften allerede. Inntil vi har tatt et endelig oppgjør med dette pakket vil jeg ikke engang gå i nærheten av et 1.mai-tog.

Du "overser" at det var i stor utstrekning pga Stalin at Hitler tapte.

laguna1365380434
Skrevet

Selvsagt ingenting.

Gratulerer med dagen.

Med vennlig hilsen

Gratulerer tilbake!:-)

Skrevet

Du "overser" at det var i stor utstrekning pga Stalin at Hitler tapte.

...det faktum at Hitler og Stalin inngikk en pakt som Hitler svek. Det var nok kong Vinter som vant krigen på østfronten, ikke Stalin.

Skrevet

...det faktum at Hitler og Stalin inngikk en pakt som Hitler svek. Det var nok kong Vinter som vant krigen på østfronten, ikke Stalin.

Din revisionisme er både løgnaktig og syk.

laguna1365380434
Skrevet

Dette blir da søkt.

Å være interessert i løsninger i midtøsten som ikke gir full støtte til at Israel for ture frem akkurat som de ønsker har da ingenting med jødehat å gjøre.

Jeg synes Sharon er en tulling, jeg hater allikevel ikke jøder.Selvsagt ikke.

Akkurat som jeg synes Bin Laden og Bush er tullinger, uten å lide av hat mot verken saudiarabere eller amerikanere..

Første mai er etter mitt syn en dag en kan feire at arbeiderne fikk bedre kår osv, osv..

Nei, Mr.Kahn, legg paranoiaen på hylla for dagen davel, og gå å ta deg en utepils i stedet! Det er mye hyggeligere! Bare se så fint vær det er ute!

Skrevet

Din revisionisme er både løgnaktig og syk.

...at du heller skjeller ut motstanderne dine fremfor å argumentere for ditt syn?

Benekter du at Hitlers armegrupper ble betraktelig redusert pga. ekstrem vinter? Og at samtlige armegrupper led av logistiske svikt, der forsyningslinjene var lange og utsatt for selv de minste angrep?

Benekter du også at Hitler og Stalin inngikk en ikke-angrepspakt i august 1939, som Hitler brøt sommeren 1941?

Skrevet

Dette blir da søkt.

Å være interessert i løsninger i midtøsten som ikke gir full støtte til at Israel for ture frem akkurat som de ønsker har da ingenting med jødehat å gjøre.

Jeg synes Sharon er en tulling, jeg hater allikevel ikke jøder.Selvsagt ikke.

Akkurat som jeg synes Bin Laden og Bush er tullinger, uten å lide av hat mot verken saudiarabere eller amerikanere..

Første mai er etter mitt syn en dag en kan feire at arbeiderne fikk bedre kår osv, osv..

Nei, Mr.Kahn, legg paranoiaen på hylla for dagen davel, og gå å ta deg en utepils i stedet! Det er mye hyggeligere! Bare se så fint vær det er ute!

Når du omtaler debattanter som paranoide, da må du ikke komme til meg å snakke om interesse for løsninger i Midtøsten.

Men gå gjerne ut og feire arbeiderens bedrede kår. Husk også samtidig på de 250 tusen arbeidsledige i Norge som du også kan takke intelligentsiaen i arbeiderbevegelsen for.

De koster å opprettholde et syndikalistisk pampevelde med et nepotistisk dynasti i regjering til enhver tid.

NB: Allah & Valla = Sant!

Skrevet

...at du heller skjeller ut motstanderne dine fremfor å argumentere for ditt syn?

Benekter du at Hitlers armegrupper ble betraktelig redusert pga. ekstrem vinter? Og at samtlige armegrupper led av logistiske svikt, der forsyningslinjene var lange og utsatt for selv de minste angrep?

Benekter du også at Hitler og Stalin inngikk en ikke-angrepspakt i august 1939, som Hitler brøt sommeren 1941?

Hvorfor skulle jeg benekte det?

Benekter du at Australia ligger på den sørlige halvkule?

At vinteren var hard gjør ikke Sovjets innsats mot nazismen noe mindre.

Skrevet

Når du omtaler debattanter som paranoide, da må du ikke komme til meg å snakke om interesse for løsninger i Midtøsten.

Men gå gjerne ut og feire arbeiderens bedrede kår. Husk også samtidig på de 250 tusen arbeidsledige i Norge som du også kan takke intelligentsiaen i arbeiderbevegelsen for.

De koster å opprettholde et syndikalistisk pampevelde med et nepotistisk dynasti i regjering til enhver tid.

NB: Allah & Valla = Sant!

Du skriver: "NB: Allah & Valla = Sant!"

Og dette skulle være "beviset" på at du ikke er paranoid?

*ler meg skakk*

Skrevet

Hvorfor skulle jeg benekte det?

Benekter du at Australia ligger på den sørlige halvkule?

At vinteren var hard gjør ikke Sovjets innsats mot nazismen noe mindre.

Problemet er bare at Stalin og Hitler er to alen av samme stykket. I praktisk politikk var det ingen forskjell på dem; begge hadde konsentrasjonsleire for politiske motstandere og myrdet i millioner for at systemet skulle overleve.

Er det dette du er så stolt av?

Skrevet

Du skriver: "NB: Allah & Valla = Sant!"

Og dette skulle være "beviset" på at du ikke er paranoid?

*ler meg skakk*

At Valla er jødehater er det liten tvil om, derfor er sammenlikningen holdbar i massevis.

Vi snakker om folk som tilhører den totalitære familien, og som i sin tid ville gjøre Norge til en ettpartistat.

Ler du av det også?

Skrevet

Problemet er bare at Stalin og Hitler er to alen av samme stykket. I praktisk politikk var det ingen forskjell på dem; begge hadde konsentrasjonsleire for politiske motstandere og myrdet i millioner for at systemet skulle overleve.

Er det dette du er så stolt av?

*ler*

Jeg har ikke støttet Stalin.

Jeg har bare påpekt at ditt vås om Valla var nettopp det - vås.

Skrevet

At Valla er jødehater er det liten tvil om, derfor er sammenlikningen holdbar i massevis.

Vi snakker om folk som tilhører den totalitære familien, og som i sin tid ville gjøre Norge til en ettpartistat.

Ler du av det også?

Nei, jeg ler av det paranoide pisspreiket ditt om Valla, osv.

Det du skriver beviser at du er en langt større jødehater enn noen andre her.

Skrevet

Nei, jeg ler av det paranoide pisspreiket ditt om Valla, osv.

Det du skriver beviser at du er en langt større jødehater enn noen andre her.

Vallas bakgrunn er jo rimelig velkjent da, sør, så litt latter kan vi vel koste på oss når hun åpner kjeften?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...