Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vallas bakgrunn er jo rimelig velkjent da, sør, så litt latter kan vi vel koste på oss når hun åpner kjeften?

Hva Valla har sagt, eller ikke sagt, på 1970 tallet er selvsagt totalt irrelevant, sammelignet med individer som har forfektet bombing av byer i 2004.

Det blir unektelig morsomt når folk som nører opp under internasjonal terrorisme i innleggene deres, etterpå fordømmer Valla!

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

24

• Mr Kahn

21

• Grip

4

• laguna1365380434

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hva Valla har sagt, eller ikke sagt, på 1970 tallet er selvsagt totalt irrelevant, sammelignet med individer som har forfektet bombing av byer i 2004.

Det blir unektelig morsomt når folk som nører opp under internasjonal terrorisme i innleggene deres, etterpå fordømmer Valla!

LO-sjefens politiske syn kan umulig være irrelevant.

Dessuten har hun vel stort sett det samme synet i dag som den gang. Så vidt jeg vet har hun ikke tatt oppgjør med sin fundamentale kommunistiske fortid.

Skrevet

LO-sjefens politiske syn kan umulig være irrelevant.

Dessuten har hun vel stort sett det samme synet i dag som den gang. Så vidt jeg vet har hun ikke tatt oppgjør med sin fundamentale kommunistiske fortid.

Du skriver: "Så vidt jeg vet har hun ikke tatt oppgjør med sin fundamentale kommunistiske fortid."

Det er mulig, men din *nåværende* støtte for internasjonal terrorisme er langt mer relevant, ettersom det er noe du forfekter i nåtid!

Skrevet

Nei, jeg ler av det paranoide pisspreiket ditt om Valla, osv.

Det du skriver beviser at du er en langt større jødehater enn noen andre her.

!

Skrevet

*ler*

Jeg har ikke støttet Stalin.

Jeg har bare påpekt at ditt vås om Valla var nettopp det - vås.

Jovisst støtter du diktatorer som Stalin, Hitler, Arafat, Hussein osv. Det kommer spesielt tydelig frem når vi bruker din målestokk.

Ergo er du en jødehater.

Skrevet

!

Det er ikke personen jeg angriper, men jødehatet du sprer her.

Det hører INGENSTEDS hjemme!

Skrevet

Jovisst støtter du diktatorer som Stalin, Hitler, Arafat, Hussein osv. Det kommer spesielt tydelig frem når vi bruker din målestokk.

Ergo er du en jødehater.

Du skriver: "Jovisst støtter du diktatorer som Stalin, Hitler, Arafat, Hussein osv."

*ler*

Ettersom du vitterlig og beviselig skriver innlegg som nører opp under internasjonal terrorisme, er du neppe i en posisjon til å fordømme noen.

Skrevet

Det er ikke personen jeg angriper, men jødehatet du sprer her.

Det hører INGENSTEDS hjemme!

Det er i så fall DITT jødehat jeg sprer, og det kan jeg leve med. Det svir å få masken flådd av på denne måten, eh?

Skrevet

Du skriver: "Jovisst støtter du diktatorer som Stalin, Hitler, Arafat, Hussein osv."

*ler*

Ettersom du vitterlig og beviselig skriver innlegg som nører opp under internasjonal terrorisme, er du neppe i en posisjon til å fordømme noen.

Jeg fordømmer deg ikke, jeg beklager at du ikke har bedre vett. Nå har jeg forsøkt å snakke fornuft inn i hodet ditt i snart seks år uten synlig effekt, så jeg må vel avskrive deg som en lost cause.

Skrevet

Det er i så fall DITT jødehat jeg sprer, og det kan jeg leve med. Det svir å få masken flådd av på denne måten, eh?

Nei, for ulikt deg, så har jeg intet jødehat eller fremmedhat.

Det fremmedhatet du nører opp under rammer jøder like mye som det rammer muslimer.

Skrevet

Jeg fordømmer deg ikke, jeg beklager at du ikke har bedre vett. Nå har jeg forsøkt å snakke fornuft inn i hodet ditt i snart seks år uten synlig effekt, så jeg må vel avskrive deg som en lost cause.

Det er fint hvis du kan diskutere sak, istedet for ditt evinnelige preik om "Sør".

Skrevet

Nei, for ulikt deg, så har jeg intet jødehat eller fremmedhat.

Det fremmedhatet du nører opp under rammer jøder like mye som det rammer muslimer.

Det er - som sagt - bare DITT hat jeg nører opp under.

Skrevet

Det er fint hvis du kan diskutere sak, istedet for ditt evinnelige preik om "Sør".

Åh, du er så glad i sånt, atte. Du hadde ikke overlevd på DOL uten å krangle deg inn i midten.

Diskutere sak med deg er jo en vits. Du har jo ikke peiling.

Skrevet

Det er - som sagt - bare DITT hat jeg nører opp under.

Jeg hater verken jøder eller palestinere/muslimer.

Hat av en folkegruppe er meningsløst.

Skrevet

Åh, du er så glad i sånt, atte. Du hadde ikke overlevd på DOL uten å krangle deg inn i midten.

Diskutere sak med deg er jo en vits. Du har jo ikke peiling.

Som sagt, diskutér sak, ikke "Sør".

Skrevet

Jeg hater verken jøder eller palestinere/muslimer.

Hat av en folkegruppe er meningsløst.

Du mener det er bedre å la hatet gå ut over enkeltpersoner?

Hva om du snart gjør et skarve forsøk på å ta meg på faktafeil, sør. Våger du ikke ta en skikkelig diskusjon, siden du hele tiden insisterer på å sabotere?

Skrevet

Som sagt, diskutér sak, ikke "Sør".

...så det er bare å diskutere sak så mye du orker. Det er DU som insisterer på å gjøre dette til en personlig greie mellom deg og meg, jeg har fremlagt argumenter som du enda ikke har tilbakevist eller erstattet med noe bedre.

Og det tror jeg ikke du greier heller, når du ikke har klart det på de fem, seks årene jeg har sett deg surre omkring her inne.

Skrevet

Du mener det er bedre å la hatet gå ut over enkeltpersoner?

Hva om du snart gjør et skarve forsøk på å ta meg på faktafeil, sør. Våger du ikke ta en skikkelig diskusjon, siden du hele tiden insisterer på å sabotere?

Dine "fakta" (som hvor Arafat skal være født) er totalt irrelevante. Hvorvidt Arafat er født i Egypt, på Gaza, i Peru eller på Grønland har NULL relevans for diskusjon.

Dette er ting du kommer trekkende med fordi du VET at det er et faktum at ikke ETT eneste land i verden er imot opprettelsen av en palestinsk stat.

Skrevet

...så det er bare å diskutere sak så mye du orker. Det er DU som insisterer på å gjøre dette til en personlig greie mellom deg og meg, jeg har fremlagt argumenter som du enda ikke har tilbakevist eller erstattet med noe bedre.

Og det tror jeg ikke du greier heller, når du ikke har klart det på de fem, seks årene jeg har sett deg surre omkring her inne.

Igjen diskuterer du "Sør", istedet for sak.

Skrevet

Dine "fakta" (som hvor Arafat skal være født) er totalt irrelevante. Hvorvidt Arafat er født i Egypt, på Gaza, i Peru eller på Grønland har NULL relevans for diskusjon.

Dette er ting du kommer trekkende med fordi du VET at det er et faktum at ikke ETT eneste land i verden er imot opprettelsen av en palestinsk stat.

Selvsagt er dette relevant. Arafat er ingen palestiner, han er egypter, jødehater og terrorist. Det var Egypts president Nasser som opprettet PLO tre år FØR okkupasjonen, uten å frigjøre noe «Palestina» fra de som okkuperte Vestbredden FØR 1967.

Og hva skal Arafat med en palestinsk stat når han vil repAtriere alle araberne til Israel? Dette er spørsmål du nekter plent å svare på med annet enn fjas.

Det kommer aldri til å bli opprettet noen palestinsk stat så lenge dette skal være på bekostning av Israel og med terrorisme som politisk uttrykksform. Ei heller så lenge FN er kuppet av diktaturer. Dine marxistiske analyser er forsteinet og gammeldags.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...