Gå til innhold

Lyst til å løfte Krekar du også???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å løfte ham ombord i et fly med destinasjon Allah-land, one way non stop - betalt av bin Laden.

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å løfte ham ombord i et fly med destinasjon Allah-land, one way non stop - betalt av bin Laden.

Ja, det der med faktisk å få noen domfelt er selvsagt en detalje som verken bin Laden eller deg tar så nøye.

Jeg har påpekt deres felles "verdier" før også.

Skrevet

Ja, det der med faktisk å få noen domfelt er selvsagt en detalje som verken bin Laden eller deg tar så nøye.

Jeg har påpekt deres felles "verdier" før også.

Selvsagt er dine og mullaens «verdier» eller «verdisyn» sammenfallende, noe annet har da aldri jeg påstått?

*gap-ler*

Skrevet

Selvsagt er dine og mullaens «verdier» eller «verdisyn» sammenfallende, noe annet har da aldri jeg påstått?

*gap-ler*

Du vil utvise Krekar uten lov og rett.

bin Laden er heller ikke så opptatt av "lov og rett".

Dere to har mye felles.

Jeg, derimot, vil følge Norges Lover. Imotsetning til det du forfekter.

Skrevet

Dere to har mye felles.

Nåja, norges lover er jo greie å vise til....men innerst inne har du vel litt sans for sharia-lover, har du ikke?

Annonse

Skrevet

Nåja, norges lover er jo greie å vise til....men innerst inne har du vel litt sans for sharia-lover, har du ikke?

Tvertimot så er det faktisk du som er langt nærmere religiøs lovgivning - jeg er jo ikke religiøs.

Skrevet

Dere to har mye felles.

Et overveldende flertall av den norske befolkningen vil sende Krekar ut av landet. DU er i utakt med de fleste, med andre ord.

Krekar er en terrorist og har ingenting her å gjøre.

Skrevet

Et overveldende flertall av den norske befolkningen vil sende Krekar ut av landet. DU er i utakt med de fleste, med andre ord.

Krekar er en terrorist og har ingenting her å gjøre.

Du skriver: "Krekar er en terrorist og har ingenting her å gjøre."

Når ble han dømt for det?

Eller bryr du deg ikke, i likhet med bin Laden, om slike detaljer som "uskyldig til det motsatte er bevist".

Du demonstrere jo nøyaktig det jeg sier - du evner ikke å forholde deg til en rettstat. Akkurat som bin Laden.

Skrevet

Du skriver: "Krekar er en terrorist og har ingenting her å gjøre."

Når ble han dømt for det?

Eller bryr du deg ikke, i likhet med bin Laden, om slike detaljer som "uskyldig til det motsatte er bevist".

Du demonstrere jo nøyaktig det jeg sier - du evner ikke å forholde deg til en rettstat. Akkurat som bin Laden.

Tja, du kaller jo Sharon både terrorist og krigsforbryter, og når ble han dømt for det? Norsk rettsvesen har forøvrig FRIKJENT Karl i Hagen for å ha kalt Krekar en terrorist, så jeg er ikke så way off base.

Skrevet

Tja, du kaller jo Sharon både terrorist og krigsforbryter, og når ble han dømt for det? Norsk rettsvesen har forøvrig FRIKJENT Karl i Hagen for å ha kalt Krekar en terrorist, så jeg er ikke så way off base.

Og nederlandsk rett har tilkjent Krekar erstatning.

Norsk rett har satt ham fri.

Og norsk rett har tydeligvis bestemt at Carl I Hagen ikke har injurierende kraft.

Skrevet

Og nederlandsk rett har tilkjent Krekar erstatning.

Norsk rett har satt ham fri.

Og norsk rett har tydeligvis bestemt at Carl I Hagen ikke har injurierende kraft.

Du går fortsatt rundt problemet.

Skrevet

Du går fortsatt rundt problemet.

Problemet her er folk (som deg) som ikke respekterer rettstaten.

Så lenge Krekar ikke er funnet skyldig, så er han uskyldig til det motsatte er bevist.

Annonse

Skrevet

Så lenge Krekar ikke er funnet skyldig, så er han uskyldig til det motsatte er bevist.

Siden fyren ikke er norsk statsborger, er det vel ingen grunn til å kaste bort penger på rettssak.

Send fyren på trynet ut. Han er til alt overmål vedtatt utvist, men impotente innvandringsmyndigheter klarer selvsagt ikke å gjøre jobben sin.

Skrevet

Siden fyren ikke er norsk statsborger, er det vel ingen grunn til å kaste bort penger på rettssak.

Send fyren på trynet ut. Han er til alt overmål vedtatt utvist, men impotente innvandringsmyndigheter klarer selvsagt ikke å gjøre jobben sin.

Utlendinger har selvsagt også krav på rettssak, akkurat som du ville hatt i USA.

Det er skremmende hvordan du forfekter omgåelse av rettssystemet.

Skrevet

Det er mange jeg vil løfte! I helgen var jeg på konsert og vi to minste damene løftet mange menn!!!

ps. ingen sure miner, tror de likte det!!

Skrevet

På samme måten som du angriper Sharon, som heller ikke er dømt i noen rett.

Husk å hilse når du møter deg selv i døra.

*skoggerler*

Skrevet

Utlendinger har selvsagt også krav på rettssak, akkurat som du ville hatt i USA.

Det er skremmende hvordan du forfekter omgåelse av rettssystemet.

Nazi-mullahen er formelt sett utvist, men trenerer fullbyrdelsen.

Hadde du hatt det minste omsorg for rettsstaten, ville du applaudert fanskapets utreise.

Skrevet

På samme måten som du angriper Sharon, som heller ikke er dømt i noen rett.

Husk å hilse når du møter deg selv i døra.

*skoggerler*

Jeg har ikke forfektet at Sharon skal straffes/utvises, men nettopp at han BURDE vært stilt for retten.

Skrevet

Nazi-mullahen er formelt sett utvist, men trenerer fullbyrdelsen.

Hadde du hatt det minste omsorg for rettsstaten, ville du applaudert fanskapets utreise.

Igjen tar du feil, Nazi-Grip. (Jeg regner med at siden du kaller andre for nazi, så er det OK at jeg betegner deg som det?)

Så lenge det er en sjanse for at Krekar er terrorist, så bør vi ha ham under oppsyn her, istedet for å slippe ham løs i Midtøsten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...