Gå til innhold

Lyst til å løfte Krekar du også???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke forfektet at Sharon skal straffes/utvises, men nettopp at han BURDE vært stilt for retten.

Tull. Du har kalt ham krigsforbryter, dømt og fordømt i det vide og brede. Den du egentlig burde ønsket foran et dommertribunal har du ikke nevnt med et ord i den retningen, men det er kanskje ikke så rart; han er jo husguden og helten din.

Skrevet

Tull. Du har kalt ham krigsforbryter, dømt og fordømt i det vide og brede. Den du egentlig burde ønsket foran et dommertribunal har du ikke nevnt med et ord i den retningen, men det er kanskje ikke så rart; han er jo husguden og helten din.

Ja, en ISRAELSK parliamentskommisjon har konkludert det.

Og selvsagt burde han vært stilt for retten.

Skrevet

Igjen tar du feil, Nazi-Grip. (Jeg regner med at siden du kaller andre for nazi, så er det OK at jeg betegner deg som det?)

Så lenge det er en sjanse for at Krekar er terrorist, så bør vi ha ham under oppsyn her, istedet for å slippe ham løs i Midtøsten.

Jeg har tidligere argumentert hvorfor det er rimelig å benytte begrepet nazi-mullah om Krekar.

Det er imidlertid ikke slik, skjønner du, at dette uten videre medfører at Grip er nazist.

Det blir like galt som når du beskylder folk for jødehat og terrorsympatier, folk som med all tydelighet har avslørt disse holdningene hos deg selv.

Du må prøve å benytte litt mer avanserte debatteknikker, sør. Dette er må da rett og slett føles pinling.

...

For øvrig vil jeg nok en gang henstille til en mer saklig tone og mindre vektlegging av personfokusering og sjikane.

Skrevet

Jeg har tidligere argumentert hvorfor det er rimelig å benytte begrepet nazi-mullah om Krekar.

Det er imidlertid ikke slik, skjønner du, at dette uten videre medfører at Grip er nazist.

Det blir like galt som når du beskylder folk for jødehat og terrorsympatier, folk som med all tydelighet har avslørt disse holdningene hos deg selv.

Du må prøve å benytte litt mer avanserte debatteknikker, sør. Dette er må da rett og slett føles pinling.

...

For øvrig vil jeg nok en gang henstille til en mer saklig tone og mindre vektlegging av personfokusering og sjikane.

Du skriver: "For øvrig vil jeg nok en gang henstille til en mer saklig tone og mindre vektlegging av personfokusering og sjikane."

*ler* Sier du som kaller andre folk nazister!

Så lenge du selv refererer til andre som har holdninger som er like dine som "nazi", så bør du også selv være inneforstått at det rammer deg.

Skrevet

Du skriver: "For øvrig vil jeg nok en gang henstille til en mer saklig tone og mindre vektlegging av personfokusering og sjikane."

*ler* Sier du som kaller andre folk nazister!

Så lenge du selv refererer til andre som har holdninger som er like dine som "nazi", så bør du også selv være inneforstått at det rammer deg.

Du argumenterer veldig uklart?

Mener du at man skal avstå fra å kalle folk med åpenbare nazi-lignende holdninger for nazi...?

Eller mener du at mullah Krekar ikke har nazi-lignende holdninger/meninger?

Eller mener du at mullahen har nazi-lignende holdninger/meninger, men at vi skal unnlate å peke på dette?

Eller mener du at folk som hevder at Krekar har nazi-lignende sympatier, uten videre er nazister?

Eller mener du at folk som feilaktig hevder at Krekar har nazi-lignende sympatier, uten videre er nazister?

....

Din logikk har alvorlige brister, sør, og tendensen synes tiltakende.

Skrevet

Du argumenterer veldig uklart?

Mener du at man skal avstå fra å kalle folk med åpenbare nazi-lignende holdninger for nazi...?

Eller mener du at mullah Krekar ikke har nazi-lignende holdninger/meninger?

Eller mener du at mullahen har nazi-lignende holdninger/meninger, men at vi skal unnlate å peke på dette?

Eller mener du at folk som hevder at Krekar har nazi-lignende sympatier, uten videre er nazister?

Eller mener du at folk som feilaktig hevder at Krekar har nazi-lignende sympatier, uten videre er nazister?

....

Din logikk har alvorlige brister, sør, og tendensen synes tiltakende.

Jeg mener at du og Krekar har såpass like synspunkter (motstander av Menneskerettighetene, osv.) at hvis du kaller han for "nazi", så vil det være dobbelmoral av deg å påstå at andre ikke kan beskrive deg med samme ord.

Skrevet

Jeg mener at du og Krekar har såpass like synspunkter (motstander av Menneskerettighetene, osv.) at hvis du kaller han for "nazi", så vil det være dobbelmoral av deg å påstå at andre ikke kan beskrive deg med samme ord.

Du må ha misforstått noe, for det finnes knapt to personer på planeten med større ulikhet i politisk oppfatning enn Grip og nazi-mullahen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...