Gjest bebba Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Jeg fikk en melding nå om at han kan tenke seg at vi diskuterer forholdet videre. Jeg er glad som en fjortis, noe så vanvittig. Og til deg 'stone', jeg har ikke så mye fantasi. Han er en hindu med brun hud, har ikke noe med å terge 'sør'. Derav kommer kanskje misforståelsene og utfordringene. Jeg har heller ikke norsk som morsmål. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 hehe, bebba, skal se det ordner seg for førtisene også 0 Siter
shandy Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Det som er meningen skal ordne seg - det gjør det, ordner seg altså. Jøssenavn for et surresvar :-) Men uansett bebba, lykke til fra 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 hehe, bebba, skal se det ordner seg for førtisene også heia førtiser!! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 hehe, bebba, skal se det ordner seg for førtisene også Etterhvert ordner det seg på et eller annet vis. Jeg fryder meg egentlig over å oppdage at han følte helt likt meg i går kveld. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Etterhvert ordner det seg på et eller annet vis. Jeg fryder meg egentlig over å oppdage at han følte helt likt meg i går kveld. Det er bra, bebba, jeg heier på deg ) 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Det er bra, bebba, jeg heier på deg ) Vi må få lov å være dumme også i vår alder. 0 Siter
Dorthe Skrevet 2. mai 2004 Skrevet 2. mai 2004 Vi må få lov å være dumme også i vår alder. Ja, er du gærn:o) Ellers hadde livet vært kjedelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.