Gå til innhold

Rettetang

Anbefalte innlegg

Gjest Grape soda
Skrevet

Jeg har bølgete hår, der de siste 10 cm aldri vil ligge den veien jeg vil de skal ligge. Derfor vurderer jeg å kjøpe en rettetang.

Jeg vil jo ikke ødlegge håret for mye, og mange sier jeg må kjøpe hos frisør siden de er mer skånsomme. Men.. de koster jo fra 1000 kr og oppover..

Derfor sjekka jeg litt hos elkjøp og fant desse:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no_NO_B/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=N5zlekkeWK3laAmLC3gmm0o6yyH9u_0C19M=?ProductID=8RvD4QjolPIAAAD2bEk1NEel&CatalogCategoryID=ImIKBymfw70AAADrHQrp89Co&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no_NO_B/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=N5zlekkeWK3laAmLC3gmm0o6yyH9u_0C19M=?ProductID=_gvD4QjoI2gAAAD6nYyEjPal&CatalogCategoryID=ImIKBymfw70AAADrHQrp89Co&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text

Er noen av desse å satse på eller må jeg skape sammen 1000 kr å stikke til frisør å kjøpe?

Gjest haifa
Skrevet

Jeg ville gått for den med keramiske plater. Den er definitivt best. Sånne med damp, kan gjøre håret litt "fluffy", og det vil man jo ikke ha når man prøver rette det ut.

Min frisør sier det er tull å måtte kjøpe en til 1000 kroner, men hun sier du MÅ ha minimum 240 V på den. (Eller er det watt, jeg blander volt og watt, men du skjøner sikkert hva jeg mener? ;-))

Så kjøp en billigere en , men som har nok styrke. (det er vel watt, det...)...sukk..

Lykke til!

Gjest papirtiger
Skrevet

Den til babybliss er helt elendig!

Jeg ville kjøpt fra frisøren...men så er jeg rimelig opptatt av håret :)

tigertrollet
Skrevet

Jeg ble anbefalt av min frisør å kjøpe en tang av keramikk, ikke stål, da det sliter mindre på håret.

Disse er nok en del dyrere, men det er nok verdt det. Jeg skal prøve å finne en keramikk-tang når jeg om kort tid skal til USA -hvis ikke kjøper jeg det her hjemme.

Gjest malun
Skrevet

Den må være keramisk, ellers sliter den for mye på håret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...