Gå til innhold

Som om det var noen hemmelighet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Journalister er slett ikke nøytrale, sier Aarebrot:

http://tux1.aftenposten.no/nyheter/iriks/d214387.htm

Big surprise! Hvis Aarebrot hadde gravet litt dypere i materialet som NTB sprer til 90 prosent av norske nyhetskonsumenter, så ville han blitt redd.

Mer enn 70 prosent av norske journalister er skolert etter Frankfurterskolens paradigmer, med variabler fra Birminghamskolen. Dette gir seg groteske utslag blant annet i Midtøsten-dekningen, der forsteinede marxistiske analyser fremdeles re-dateres og kjøres ut som ferskvare.

Her er det duket for politiske backlash.

Skrevet

Ser du har trykt på knappen "produsere flest mulig lange innlegg på kortest mulig tid" i dag.

Skrevet

Ser du har trykt på knappen "produsere flest mulig lange innlegg på kortest mulig tid" i dag.

Det er ingen som tvinger deg til verken å åpne eller lese det jeg skriver. Er ikke det en frihet du bør lære deg å sette pris på?

Skrevet

Enda mer marxist-vrøvl fra deg.

Du verden, at du da gidder?

Skrevet

Du verden, at du da gidder?

Det er synd at du kun går på person og marxist-vrøvl, ikke sak.

Skrevet

Det er ingen som tvinger deg til verken å åpne eller lese det jeg skriver. Er ikke det en frihet du bør lære deg å sette pris på?

Det er da ingen som tvinger deg til å lese det Åsemor skriver heller.

Skrevet

Det er da ingen som tvinger deg til å lese det Åsemor skriver heller.

Det er helt korrekt obeservert, men nå har heller ikke jeg kritisert Åsemor å skrive, har jeg vel?

Skrevet

Det er helt korrekt obeservert, men nå har heller ikke jeg kritisert Åsemor å skrive, har jeg vel?

Det var ikke ment som kritikk, men en liten spøk, da det eneste jeg så på 100 nyeste var Mr Kahn.

Men jeg burde vel slengt på noen :);) og :P

Skrevet

Det var ikke ment som kritikk, men en liten spøk, da det eneste jeg så på 100 nyeste var Mr Kahn.

Men jeg burde vel slengt på noen :);) og :P

«-Men jeg burde vel slengt på noen :);) og :P...-»

Det ville gledet meg mer om du hadde slengt på noen argumenterer relatert til sak. Som du ser, så er ikke jeg bortskjemt av mine meningsmotstandere i så henseende.

Forøvrig kan du ta det helt rolig, jeg er ikke hårsår. =^)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...