Gå til innhold

Hvilken jeans-størrelse bruker du?

Anbefalte innlegg

Gjest fridolina
Skrevet

28 i bredde og 36 i lengde.

Hvor lang er du?

Skrevet

hm.. 27-28-29/32 vil jeg tro. Bruker sjelden bukser som måles slik lengre.

Men i mine yngre dager brukte jeg på det minste 25/32.

Høy forbrenning .. jepp :)

Skrevet

1,71

Ser at du også som meg bruker 36 i lengde, men du må da ha vanvittig lange bein i forhold til høyden? Jeg er 177 og har lange bein i forhold til høyden. Mannen min som er 184 bruker bare 34 i lengde.

Skrevet

Ser at du også som meg bruker 36 i lengde, men du må da ha vanvittig lange bein i forhold til høyden? Jeg er 177 og har lange bein i forhold til høyden. Mannen min som er 184 bruker bare 34 i lengde.

Jeg har veldig lange bein og jeg hater at buksene er for korte. Minner meg om hele barndommen hvor det var umulig å få lange nok bukser og jeg stadig gikk i "høyvannsbukser" og folk kommenterte det. Huff.

Bugge1365380662
Skrevet

29/32

Hvorfor lurer du på det?

Her var det mange slanke folk.

Gjest sjubbidu
Skrevet

Her var det mange slanke folk.

Det er bare de slanke som har interesse av å oppgi hva str. de bruker. Tjukke/kraftige folk irriterer seg over slike spm.

serendipity
Skrevet

Når du undertegner med Calamity så tenker jeg på Lindex, og da er str. 29/32, men om jeg skal kile på meg en Lee, må jeg ha 33/32.

laguna1365380434
Skrevet

Vanlige levisbukser : 27-28 i midjen og 32-34 i lengden.

Andre jeans bruker jeg størrelse 34-36 eller xs-s.

Gjest Pricilla
Skrevet

Bruker 28 - 29 i bredde, og 32 - 34, helst 34 - liker å ha litt lange bukser..

I andre størrelser bruker jeg alt fra 36 - 40. Som regel 38, eller m.

Gjest Pricilla
Skrevet

Det er bare de slanke som har interesse av å oppgi hva str. de bruker. Tjukke/kraftige folk irriterer seg over slike spm.

Anser meg ikke som slank, men litt lubben over magen. men kan da oppgi str. fordet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...