Gå til innhold

Erstatning for korrekturlakk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Jeg sitter her og må stryke over en del navn i et ferdig utskrevet dokument pga. et krav om anonymitet. Jeg har dog ingen korrekturlakk eller egnet tusj. Finnes andre alternativer?

Skrevet

Kan du ikke få kjøpt korrekturlakk da???

skorpionfisken
Skrevet

Om du setter en sort strek over navnet (sprittusj) så kan du ennå se hva som står under, men hvis du da kopierer arket kan du ikke på kopien se hva som har stått der.

Gjest midia
Skrevet

Om du setter en sort strek over navnet (sprittusj) så kan du ennå se hva som står under, men hvis du da kopierer arket kan du ikke på kopien se hva som har stått der.

Jo du kan se det.

Jeg fikk kopiert en fagprøve som var strøket over med svart og kopiert, der så jeg navnet tydelig og værste av alt var at jeg kjenner vedkommende.

skorpionfisken
Skrevet

Jo du kan se det.

Jeg fikk kopiert en fagprøve som var strøket over med svart og kopiert, der så jeg navnet tydelig og værste av alt var at jeg kjenner vedkommende.

Jeg har gjort det flere ganger uten at det synes. Jeg ser jo selvfølgelig etter på kopien om det syns. On god sprittusj ordner den saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...