Gå til innhold

Jeg er blitt lurt.

Anbefalte innlegg

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Også så ufattelig teit jeg føler meg.

Var inne på Netthandelen. Ble litt revet med, fant en kjøkkenmaskin som så såååå fin ut. Fikk tilslaget på den. 1200 kr. Den var jo så dyr _egentlig_ så jeg var jo råfornøyd ikke sant??

Altså, den bråker, overdøver all annen lyd i huset. Delene faller fra hverandre. Det detter deler fra maskinen oppi deigen. Den rører ikke fra, blander ikke deigen bra. I det helle tatt- no work of art.

Har nå klaget og får tilbud om å få den reparert- jeg er ikke spesielt interessert kan du si. Får beskjed om hvis jeg vil heve kjøp, må den være i salgbar stand. Men det er jo _derfor_ jeg vil returnere den.

Huff. Jeg har vel tapt alle pengene på noe skikkelig søppel. Det gamle ordtaket gjelder stadig- dersom det er for godt til å være sant.....

Så alle dere som lurte på noe ang Netthandelen.no, det er sant det dere har lest og hørt før- det er bare søppel og makkverk de selger. Kundeservicen er bra så lenge du har spørsmål eller skryt å komme med, utover det, blir det for rene Telenor å regne.

Men guri malla så ufattelig _dum_ jeg føler meg. Nå må jeg kjøpe ny kjøkkenmaskin, og forklare gubben hvorfor. Jeg jeg som fikk overbevist ham så grundig også.....

Gjest m@ma78
Skrevet

Jeg har også erfart at det er bare dritt de selger. Fikk tilslaget på en jakke engang. Ikke var den fin og etter en vask ble den helt fasongløs....

Jeg klagde ikke, men jeg kjøper ikke noe der mer!

Gjest Lillemor25
Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte ett par lamper derfra engang, og da de kom, var skjermene knust. Jeg returnerte det bare og fikk nye, samt tilbakebetaling av betalt porto for sending. Da jeg fikk nye lamper, var de også knust. Og jeg sendte de tilbake også, men denne gangen ville jeg ha pengene tilbake, og det fikk jeg.

De var med andre ord ikke salgbare, men det gikk greit. Sjekk reglene som står ang retur på sidene deres.

En annen ting er at jeg har hørt at de Bomann produktene er dårlige iallefall. Har lite erfaring selv med de produktene.

Lykke til!

Gjest sandex
Skrevet

Vil bare si det at jeg har handlet MASSE på netthandelen, men det gjelder å være litt "lur" - og ikke legge inn noe høye bud. Jeg har gjort maaaange røverkjøp :o)

PS: Telenor er heller ikke ille lenger :o)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Vil bare si det at jeg har handlet MASSE på netthandelen, men det gjelder å være litt "lur" - og ikke legge inn noe høye bud. Jeg har gjort maaaange røverkjøp :o)

PS: Telenor er heller ikke ille lenger :o)

Røverkjøp er ikke lenger røverkjøp når det uansett går ut av vinduet.

Og kjøkkenmaskinen til 1200 ER egentlig et røverkjøp når den står oppgitt til å koste 3600 kr.

Har kjøpt et par småting der fra før av som jeg var passe fornøyd med, prisen tatt i betraktning. Men denne maskinen- fy flate.

Gjest sandex
Skrevet

Og kjøkkenmaskinen til 1200 ER egentlig et røverkjøp når den står oppgitt til å koste 3600 kr.

Har kjøpt et par småting der fra før av som jeg var passe fornøyd med, prisen tatt i betraktning. Men denne maskinen- fy flate.

Jo da - jeg skjønner at du føler deg lurt her - det hadde nok jeg gjort også!

En ting som er lureri hos netthandelen - det er "før-prisen" som er oppgitt.. .Det er jo bare bullshit!

Gjest mallet
Skrevet

Ta før-prisene med en stor klype salt. Sammenlign gjerne modellen de selger med andre nettbutikker (norske eller utenlandske) for å få inntrykk av hva den reelle verdien er. Og ikke minst - sammenlign egenskapene til modellen de selger (wattstyrke, er bollen glass eller plast, hvor stor er bakebollen osv) med tilsvarende modeller av kjente merker, og se hva de koster. Man kan få svært gode kjøkkenmaskiner for 2500 kr av kjente, respekterte merker. Førpris på 3600 for det du har kjøpt høres ut som svindel.

Skrevet

Trodde det var lov å heve kjøpet uansett når varer har en mangel. Og det er jo tydelig at den har..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...