Gå til innhold

Hvorfor så varm?

Anbefalte innlegg

Gjest hot lady
Skrevet

Er så varm i kroppen. Bruker aldri genser, ei heller om vinteren, for da blir jeg for varm. Foretrekker kortermet for da kommer det mer luft/kulde til pulsårene på håndlettet. Føler ofte for å puste kald luft på samme sted.

Sov tidligere med vinduet på vidt gap i minus 15-20 grader (våknet da om natten og lukket vinduet fordi det var litt kaldt) og syklet i kun t-skjorte og fleecejakke i minus 8-10 grader. Så ille er det ikke lenger.

Spiser vanligvis litt for mye sjokolade. Dersom jeg kutter ut den to dager merker jeg at jeg går ned i vekt, også selv om jeg ikke nødvendigvis har beveget meg så mye.

Noen som vet hvorfor jeg er så varm?

Gjest hot lady
Skrevet

Svetter selvfølgelig også lett. Danset med en venninne på lørdag og etter ei stund var jeg gjennombløt av svette. Så ikke noe svette på hun. Drikker derfor også en del vann, og må derfor også løpe ofte på toalettet om natta. I perioder 4-5 ganger pr. natt. Andre perioder er jeg normal sånn sett :-)

Skrevet

Er du i overgangsalderen? Om ikke, vet jeg ikke.

Gjest hot lady
Skrevet

Er du i overgangsalderen? Om ikke, vet jeg ikke.

Får ikke håpe det :-)

Er 25 år.

Gjest peppita
Skrevet

Kjenner meg litt igjen der.

Om svetting, kanskje du drikker for mye vann. Jeg også drakk store megner vann daglig og svettet som deg, ble dyvåt bare jeg rørte litt ekstra på meg.Det er jo så sundt sies det men det er vist like ille med å drikke for mye vann. Vi trenger ikke mere en ca 2liter max 3 drikke daglig. Trapp ned på drikken.

At du er så varm kan være at du spiser, hva skal jeg kalle det...sjokolade og tungt fordøyelig mat i allefall. Jeg også er glovarm når jeg har spist "usunn mat" særlig hvis jeg blir stapp mett (grensen til hva som tåles) hver dag.

Jeg er ingen ekspert men slik er det nå får meg og jeg har blitt mye bedre etter forandring i både drikke og spisevaner.

skorpionfisken
Skrevet

Svetter selvfølgelig også lett. Danset med en venninne på lørdag og etter ei stund var jeg gjennombløt av svette. Så ikke noe svette på hun. Drikker derfor også en del vann, og må derfor også løpe ofte på toalettet om natta. I perioder 4-5 ganger pr. natt. Andre perioder er jeg normal sånn sett :-)

Hva med å gå til legen. Du drikker mye vann og må på toalettet mange ganger om natta. Ikke vanlig for en i 20 årene å renne på do flere ganger om natta.

Har en venn som har diabetes. Han går i en t-sjorte og vest hele vinteren. Altså bare armer året rundt her i nord-norge. Han er også overvarm. Diabetes gjør at man blir tørste, drikker mye vann, og går ofte på do om natta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...