Gjest piken med perleøredobber Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Noen som har sett filmen? Bra/dårlig? 0 Siter
red Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Nja. Lettere glorifiserende. Langt fra så bra jeg trodde den skulle være. 0 Siter
Gjest trilta Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Nja. Lettere glorifiserende. Langt fra så bra jeg trodde den skulle være. Enig med red. Trodde den skulle være utrolig bra, men ble litt skuffet. Bra er den, men ikke en 6er 0 Siter
Gjest Pros and cons Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Hva med "Pike med perleøredobber" da? Var den god? 0 Siter
Gjest piken med perleøredobber Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Hva med "Pike med perleøredobber" da? Var den god? Vet ikke. Visste ikke at det var en film. Valgte signaturen fordi jeg tidligere brukte slike dobber :-) 0 Siter
ariadne Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Vet ikke. Visste ikke at det var en film. Valgte signaturen fordi jeg tidligere brukte slike dobber :-) Den er ikke kommet til landet ennå. Scarlet Johanson spiller piken som i romanen med samme navn sitter modell for den nederlandske maleren Vermeer. Boken har fått god kritikk, jeg synes ikke den var noe utenom det vanlige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.