Carwing Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Hvor lang tid bruker man å kjøre fra Førde i S&F til Bergen? 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Knapt 3 timer ) Er du kjent på strekningen, så bruker du 2,5 t 0 Siter
Carwing Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Skrevet 3. mai 2004 Er du kjent på strekningen, så bruker du 2,5 t Hvor mange km er det?... ca. 0 Siter
alida Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Hvor mange km er det?... ca. Det er ca 16 mil, trur eg.Men delar av vegen er ikkje noko å skryte av. 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Er du kjent på strekningen, så bruker du 2,5 t Men da mener du ren kjøretid? En time mellom Førde og Lavik, og 1,5 mellom Oppedal og Bergen, men også fergen må regnes med, vel, og den tar 20 min. Har reist denne veien utallige ganger..:-) 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Men da mener du ren kjøretid? En time mellom Førde og Lavik, og 1,5 mellom Oppedal og Bergen, men også fergen må regnes med, vel, og den tar 20 min. Har reist denne veien utallige ganger..:-) har reist denne turen maaange ganger selv - og det gjelder selvfølgelig hele reisen Men - det avhenger av at du treffer ferjen, og slipper å vente lenge! 2,5 t. holder det! kjører heller ikke så alt for fort 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 har reist denne turen maaange ganger selv - og det gjelder selvfølgelig hele reisen Men - det avhenger av at du treffer ferjen, og slipper å vente lenge! 2,5 t. holder det! kjører heller ikke så alt for fort Ja, og så avhenger det såklart av hvor i Bergen du skal til! Bergen Nord er jo er stykke fra Bergen Sør.. mvh 0 Siter
Gjest sandex Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Ja, og så avhenger det såklart av hvor i Bergen du skal til! Bergen Nord er jo er stykke fra Bergen Sør.. mvh Selvfølgelig 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.