Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere her som følger med på snooker?

Finalen er spennende, hadde vært gøy om Dott'en vant, men tror da egentllig at O'Sullivan klarer det greit til slutt. Men irriterte meg grønn på at Stephen Hendry ikke klarte å yte mere motstand i semifinalen. Ser ut til at hans tid er over sakte men sikkert *snufs*

Skrevet

Hmmm...husker den gang Steve Davis (mener han het det ihvertfall) var totalt utilnærmelig på feltet snooker.

Som slo ned baller med støt i både to og tre vant....og lagde snookere som fikk motstanderne til å rive seg i håret av fortvilelse...

Those were the days.

Har fått sett sporadisk på sendingene på Eurosport...fikk med meg at Hendry hadde store problemer med å nå semifinalen. Kanskje på tide med en ny ener nå; Hendry har vel dominert ganske kraftig de siste årene?

Skrevet

Hmmm...husker den gang Steve Davis (mener han het det ihvertfall) var totalt utilnærmelig på feltet snooker.

Som slo ned baller med støt i både to og tre vant....og lagde snookere som fikk motstanderne til å rive seg i håret av fortvilelse...

Those were the days.

Har fått sett sporadisk på sendingene på Eurosport...fikk med meg at Hendry hadde store problemer med å nå semifinalen. Kanskje på tide med en ny ener nå; Hendry har vel dominert ganske kraftig de siste årene?

Steve Davis var stor på slutten av 70 og til midten av 80-tallet. Så kom Hendry, og når ser det faktisk ut som om at O'Sullivan skal overta.

Steve Davis er ennå med og har til tider veldig bra spill. Er kjempe imponert over det de gjør.

O'Sullivan's stor fordel er at han spiller like bra med venstre som høyre hånd.

Hendry hadde altfor stor problemer med kvartfinalen, men han kom jo aterkt tilbake :-D

Eurosport har forresten rettigheter for snooker 3 år framover.

So enjoy the ride!

:-D

Skrevet

Om jeg følger med?! Hvor tror du jeg fikk nicket fra? :-)

Har fått sett alt for lite fra VM, dessverre. Når man har spilt snooker selv, så blir det de holder på med ennå mer imponerende.

Skrevet

Om jeg følger med?! Hvor tror du jeg fikk nicket fra? :-)

Har fått sett alt for lite fra VM, dessverre. Når man har spilt snooker selv, så blir det de holder på med ennå mer imponerende.

Hei!

Kan ikke huske å ha sett nicket før

Så du har spilt snooker selv? Kun for morro, eller prøvde du å bli proff?

Synes vanlig biljard er vanskelig nok, men har utrolig lyst å prøve snooker.

Skal prøve når jeg flytter til et sted som har det litt lettere tilgjengelig.

Er nesten for spennede til tider, sitter og hyler og skriker osv. Tenker taktikk, de neste støtene.

Godt med sport som krever litt tankevirksomhet og ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...