Gjest Grape soda Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Til sommeren har jeg og samboeren min lyst å reise til syden en tur, men vi blar gjennom flere kataloger og klarer ikke bestemme oss for hvor vi vil! Vi vil til en plass hvor det er varmt, bra strand (ikke en trang en der vi må ligge i høyden for å få plass), bra uteliv og masse shoppingmuligheter.. Helst en plass der det er ungdommer og ikke bare 50 åringer.. Tips? 0 Siter
Gjest tinamarie Skrevet 3. mai 2004 Skrevet 3. mai 2004 Dra til Nice, Frankrike! Det er kjempefint der og du kan ta dagsturer til Monaco, Italia, Juan Les Pins og Cannes feks. Jeg og kjæreste min var der ifjor og det var herlig! Shoppe er ikke billigere, men mye mere utvalg og drar dere til Monaco kan dere i hvert fall bruke alle deres penger for der bor de rike som ikke bryr seg om prisen så det er ikke prislapp på ting! Det er strand med rullesteiner der da, ikke sand. Derfor vi dro et par dagsturer til sandstrender. Men vil du ha storbyreise og sydentur i ett er dette å anbefale! Hvis du ikke tenkte på Tenerif ellerno da.. Det er sånn typisk norsk sydenferie hvor man ikke opplever så mye. 0 Siter
Gjest soldier Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Du skal ha et sted for unge, bra uteliv, mye shoppingmuligheter, og stor strand. Det må bli Ayia Napa på Kypros. 0 Siter
serendipity Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Playa de Palma, i utkanten av Palma by, som er en flott "storby". Playa de Palma har flotte strender (men ofte litt mye mennesker) og Palma by har et heftig natteliv og flotte shopping muligheter. Ellers så jeg liker Antalya i Tyrkia aller best, og her kan du finne ulike type strender (sand, stein osv, utenfor sentrum, disse er ikke overfylte som regel) Kjempe bra shopping og bra uteliv. 0 Siter
karisma Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Du skal ha et sted for unge, bra uteliv, mye shoppingmuligheter, og stor strand. Det må bli Ayia Napa på Kypros. Enig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.