Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, nå er det faktisk ett år siden vi sendte papirene til Colombia... og snart syv måneder siden vi ble godkjent. Og jeg kjenner virkelig at ventingen begynner å tære på humøret for tiden! Det er ikke så ofte jeg skriver her inne, men nå kjente jeg virkelig et behov for å skrive et ordentlig klage-innlegg :o)

Synes det er kjempemorsomt å lese på DOL at det har skjedd så mye i det siste, det gjør at man har et lite håp! Gratulerer til alle med godkjenninger, distrikter og ikke minst tildelinger!!

For min egen del kan jeg jo si at forholdet til postkassa begynner å bli rimelig anstrengt, og nå er det PÅ TIDE at det dumper ned et brev i den med beskjed om distrikt..!

Heldigvis har vi ei aktiv frøken på fem år som gjør at mammaen hvertfall har litt andre ting å tenke på. Men selv snuppa begynner å bli lei av å vente :o)

Nei, vi får krysse fingrene for at det nærmer seg slutten på ventingen i disse dager!

Hilsen fra ei litt lei og utålmodig

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/145611-n%C3%A5-er-det-ett-%C3%A5r-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Kjære deg.

Jeg føler med deg og vet akkurat på en prikk hvordan du har det.

Vi har kommet akkurat like langt. Vi sendte også papirene i mai i fjor og ble godkjent i oktober. Vi har en gutt på fem år som det er veldig godt å ha nå.

Vi får muntre hverandre opp så godt vi kan fremover nå. Det skal bli artig å følges.

Sender deg en stooooooor venteklem og håper at du snart blir glad i postkassa igjen.

Klem fra

ellymor1365380489

hei Luckymum!

Skjønner deg godt- det er lov å være frustrert! Vi har ventet i "bare 10 mnd" og følger spent med på dere foran i køen. Kjenner at jeg synes det er tungt å se at dere har ventet et år og enda ikke fått disrikt. Synes det er så mye mer "pluss et år" enn "minus et år" er det slik at ventetida er på vei opp- eller er den slik den har vært lenge? Noen som vet?.

Håper dere hører noe SNART!Lykke til- hold ut den siste spennende ventetida. nå må det skje noe snart!

Annonse

Hei Kjære deg.

Jeg føler med deg og vet akkurat på en prikk hvordan du har det.

Vi har kommet akkurat like langt. Vi sendte også papirene i mai i fjor og ble godkjent i oktober. Vi har en gutt på fem år som det er veldig godt å ha nå.

Vi får muntre hverandre opp så godt vi kan fremover nå. Det skal bli artig å følges.

Sender deg en stooooooor venteklem og håper at du snart blir glad i postkassa igjen.

Klem fra

Hei Querita

Tusen takk for oppmuntrende ord! Godt å se at man ikke er helt alene med å runde året... Vi ligger jo nøyaktig likt i prosessen, så det blir veldig spennende å følge med hverandre. Kanskje vi til og med treffes i Colombia..?

Mail meg gjerne på [email protected], det hadde vært hyggelig!

Venteklem tilbake fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...