Gå til innhold

Mennesker med varme hender


Mirada

Anbefalte innlegg

Hei... Jeg er plaget med veldig mye migrene, har prøvd tabletter, forebyggende og akkupunktur. Legen vil jeg skal gå til psykolog for å finne ut om det kan være noe i min "fortid" å gjøre, men jeg er sikker på at det ikke er det.

Saken er da, at på jobben til min samboer så snakker de myyyyye om en hvis Hugo fra Brummendal som har "varme hender" og som kan se ting som ikke alle ser. Han tar 500kr for en time og hjelper en hel haug folk til å få "reparert" ting som de ikke klarer med tabletter osv.

Er det noen som vet noe om dette, jeg har absolutt vurdert det, for jeg klarer ikke jobbe eller noe. Jeg er nesten ufør og vil gjøre noe med det!!!

Jeg takker for alle SERIØSE svar, og håper noen har noen gode forslag!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Silkeormen

Synes legen din er litt useriøs, jeg hvis han mener at migrene har direkte sammenheng med fortiden din! Migrene er da en fysisk sykdom som veldig mange mennekser har og som bør behandles deretter! Det er kommet nye migrenemedisiner på markedet de senere årene som hjelper godt for mange. Har du forsøkt disse? Høres ut som legen din "avskriver" deg veldig lett. Hva med å få en annen leges mening om dette?

I vår familie er migrene vanlig. Det er faktisk en viss arvelig faktor med i bildet.

Kanskje kan akupunktur og/eller fotsoneterapi hjelpe? Tror jeg hadde forsøkt slike alternativer før jeg gikk til en med varme hender, for det er tross alt litt flere eksempler på at det fungerer.

Håper du får hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Det finnes folk med helende evner, men det finnes også mange som utnytter folk ved å si de har det!

Jeg vet om flere som har slike gaver, og de tar aldri noen fast sum fra de de behandler. Man får heller lov til å betale hvis man vil. (Det gjør jo de fleste.)

Jeg er enig med Silkeormen at legen din har avfeid deg litt lettvindt. Men du kan forsøke andre former for alternativ terapi også - akupunktur, homeopati, soneterapi osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes legen din er litt useriøs, jeg hvis han mener at migrene har direkte sammenheng med fortiden din! Migrene er da en fysisk sykdom som veldig mange mennekser har og som bør behandles deretter! Det er kommet nye migrenemedisiner på markedet de senere årene som hjelper godt for mange. Har du forsøkt disse? Høres ut som legen din "avskriver" deg veldig lett. Hva med å få en annen leges mening om dette?

I vår familie er migrene vanlig. Det er faktisk en viss arvelig faktor med i bildet.

Kanskje kan akupunktur og/eller fotsoneterapi hjelpe? Tror jeg hadde forsøkt slike alternativer før jeg gikk til en med varme hender, for det er tross alt litt flere eksempler på at det fungerer.

Håper du får hjelp.

Tusen takk for at du svarte!! Jeg har prøvd akkupunktur ca 20 behandlinger og jeg har medisiner som kom på markedet for 1/2 år siden + en rekke andre midler... Jeg er i alle fall glad for at du svarte meg! Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes folk med helende evner, men det finnes også mange som utnytter folk ved å si de har det!

Jeg vet om flere som har slike gaver, og de tar aldri noen fast sum fra de de behandler. Man får heller lov til å betale hvis man vil. (Det gjør jo de fleste.)

Jeg er enig med Silkeormen at legen din har avfeid deg litt lettvindt. Men du kan forsøke andre former for alternativ terapi også - akupunktur, homeopati, soneterapi osv.

Takk for at du tok deg tid til å svare til deg også!! Jeg har tenkt å prøve uansett, det skader ikke... Man blir litt despereat i slike situasjoner som jeg er i nå... Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silkeormen

Tusen takk for at du svarte!! Jeg har prøvd akkupunktur ca 20 behandlinger og jeg har medisiner som kom på markedet for 1/2 år siden + en rekke andre midler... Jeg er i alle fall glad for at du svarte meg! Klem fra

Tenkte jeg bare skulle tipse om at en kombinasjon ofte hjelper bedre enn f.eks. BARE akupunktur.

Selv ble jeg gravid vha en kombinasjon av fotsoneterapi og øreakupunktur (hun behandlet føttene mens jeg lå med nåler i ørene). Da hadde vi forsøkt i mange år å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mystic woman

hei! Er det healer-Hugo du mener, fra Biri? Han ville jeg ikke brukt penger på tror jeg.

Men jeg skjønner ikke hvorfor du kan være sikker på at det ikke er noe 'fra fortiden'. Noe som det kan være lurt å få opp&ut, eller bearbeide, hos psykolog. Du bør bare finne en god en.

Det skader ikke, og selv om du har helt fysiske symptomer, er vi jo sammensatt av både kropp og sjel som virker sammen. Healing - når det virker - virker på både kropp og sjel, forresten.....

Du kan jo prøve fotsone også, selv om du prøver terapi(psykolog). Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! Er det healer-Hugo du mener, fra Biri? Han ville jeg ikke brukt penger på tror jeg.

Men jeg skjønner ikke hvorfor du kan være sikker på at det ikke er noe 'fra fortiden'. Noe som det kan være lurt å få opp&ut, eller bearbeide, hos psykolog. Du bør bare finne en god en.

Det skader ikke, og selv om du har helt fysiske symptomer, er vi jo sammensatt av både kropp og sjel som virker sammen. Healing - når det virker - virker på både kropp og sjel, forresten.....

Du kan jo prøve fotsone også, selv om du prøver terapi(psykolog). Lykke til :-)

Hei du mystic woman! Kjenner du til han? Jeg har hørt masse bra om han nå i det siste, så jeg er skikkelig gira, men det høres samtidig litt skummelt ut! Jeg får se, jeg har ikke helt bestemt meg enda for hva jeg skal gjøre.

Hva er det som gjør at du ikke ville tatt sjangsen for han? Fint om du kunne svare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mystic w...

Hei du mystic woman! Kjenner du til han? Jeg har hørt masse bra om han nå i det siste, så jeg er skikkelig gira, men det høres samtidig litt skummelt ut! Jeg får se, jeg har ikke helt bestemt meg enda for hva jeg skal gjøre.

Hva er det som gjør at du ikke ville tatt sjangsen for han? Fint om du kunne svare!!

Er det samme mannen da? Uansett, du tar jo ikke andre sjanser enn å bli skuffet, og å kaste penger ut av vinduet.

Jeg var hos ham for 10 år siden (uten virkning). Men det var fullt opp av håpefulle på venteværelset hans, de satt der i timesvis og ventet. Han virket som en 'glad gutt' -- glad også i mediaomtale og i penger, men obs! her er jeg på tynn grunn. Har også vært på besøk hos noen som bor i området, de himler av ham. Men han hjelper sikkert noen, bare troen er sterk. I og med at jeg har advart deg, spørs det jo på det med troen.....? Og det spørs om en lettvint løsning gir varig løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pekka

Sjekk TFT Norway på internett. Behandling der går ut på å jobbe med energibanene, sånn som ogSå varme hender gjør. Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...