tiliti Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Bitteliten brun bille som ser ut som et linfrø. Har dekkvinger - kan nok fly. Fant den under benken - kanskje den liker brød? Navn? Jeg har nå oversikt over 3 sorter biller som lever i leiligheten min, + denne. Brunsort stor melbille (bor på badet), fleskeklannere (stuen), pelsbille (soverommene) + lite brunt mysterium. 0 Siter
Dorthe Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Slike biller kan jeg få når jeg kjøper ris i løsvekt hos tyrker'n 0 Siter
Rubia Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Ehhhh...har du ditt eget zoo ? Tror jeg ville fått noia av så mange samboere jeg da...jeg bor i skauen, og sett bort fra et krypdyr eller to i ny og ne så får jeg selv velge samboere... Er det ikke noen leksika på net da...eller noen krypdyrsider eller no ? Good luck iallefall 0 Siter
tiliti Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Skrevet 4. mai 2004 Ehhhh...har du ditt eget zoo ? Tror jeg ville fått noia av så mange samboere jeg da...jeg bor i skauen, og sett bort fra et krypdyr eller to i ny og ne så får jeg selv velge samboere... Er det ikke noen leksika på net da...eller noen krypdyrsider eller no ? Good luck iallefall Jeg hadde ikke spurt dersom jeg ikke hadde lest gjennom halve nettet uten å helt se noe jeg synes kunne matche Men, det er ikke så mange, det er bare mange sorter. Er vant til samboere - har bodd i en del gamle hus (leier). 0 Siter
Gjest girlie22 Skrevet 4. mai 2004 Skrevet 4. mai 2004 Slike biller kan jeg få når jeg kjøper ris i løsvekt hos tyrker'n da er det nok en tyrkisk nakenbille. (kjeder meg nå...) 0 Siter
tiliti Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Skrevet 4. mai 2004 Slike biller kan jeg få når jeg kjøper ris i løsvekt hos tyrker'n hm .. bare importris fra Meny, men ser ingenting skummelt i den. Tror muligens de var her før oss, alle sammen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.