Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satte meg ned i sofaen nå i kveld og så på tv, koste meg med kjeks og ost... Plutselig ser jeg en kjeks som det stikker noe langt og tynt ut av på begge sider. Jeg røsket litt i det og fikk løsnet det fra kjeksen. Ved første øyekast ser det ut som en lang tynn sprøstekt larve!! Det kan være en rar plast-dings også for alt jeg vet. Jeg klarer ikke helt å se hva det er for no, men ekkelt å finne det i kjeksen var det likevel, og jeg spiste ikke mer kjeks. Har tenkt å sende inn og klage.. Hva kan jeg vente meg da? En unnskyldning og en ny pakke kjeks?

Gjest piken med perleøredobbene
Skrevet

Ja + en ny larve ;-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Du får nok mer enn 1 pakke. Du får en hel kartong med et lite utvalg fra samme importør, el.l. Har fått masse godsaker på den måten, vi! Og så får du takk for at du sa fra osv., det er sååå viktig osv. :-)

Gjest ææsj!!
Skrevet

ÆÆÆsj! Her sitter jeg å koser meg med ritz kjeks, uten å se på dem, bare tar rett fra eska til munnen, også leser jeg dette! Gjett om jeg plutselig fikk nok!

Skrevet

ÆÆÆsj! Her sitter jeg å koser meg med ritz kjeks, uten å se på dem, bare tar rett fra eska til munnen, også leser jeg dette! Gjett om jeg plutselig fikk nok!

uhmm.... unnskyld?

Skrevet

Du får nok mer enn 1 pakke. Du får en hel kartong med et lite utvalg fra samme importør, el.l. Har fått masse godsaker på den måten, vi! Og så får du takk for at du sa fra osv., det er sååå viktig osv. :-)

Må jeg kreve å få erstatning i brevet for å få det? Eller får jeg det uansett? Jeg hater å spørre om ting.. ("søt, snill og uskyldig" er liksom mer meg)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Må jeg kreve å få erstatning i brevet for å få det? Eller får jeg det uansett? Jeg hater å spørre om ting.. ("søt, snill og uskyldig" er liksom mer meg)

du skriver "Må jeg kreve å få erstatning i brevet for å få det? ..osv"

Nei, for all del! Vi har pleid å legge fremmedelementet 'larven'?? i en liten plastpose, samt et lite utklipp av emballasjen (de liker å finne serienummer el.l., så de kan spore opp produksjonen), sammen med et brev der du forteller hva dere fant, og at du er forskrekket osv., og lurer på åssen slikt kan skje, eller hvordan hygienen/kontrollen er (*hihi*), ..alt sammen veldig høflig og ordentlig.

Håper du er like heldig som vi har vært :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...