Gå til innhold

Hvordan endte sex og singelliv?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Sakset fra vg.no:

Lykkelig punktum

For dem som ikke fikk med seg gårsdagens finale, som allerede for flere uker siden er vist i USA, kan VG Nett opplyse om at Carrie endte opp med ingen ringere enn Mr. Big (spilt av Chris Noth). Han reiste fra USA til Paris, hvor Carrie har bosatt seg med kunstnerkjæresten Alexander.

«Det tok meg virkelig lang tid å komme hit. Men nå er jeg her. Carrie, du er den eneste», lød ordene fra Mr. Big i siste episode.

Charlotte (spilt av Kristin Davis) fikk sitt store ønske oppfylt. Hun og ektemannen Harry (spilt av Evan Handler) fikk vite at de får adoptere en liten jente fra Kina.

Miranda (spilt av Cynthia Nixon) slår seg til ro med ektemannen Steve (spilt av David Eigenberg) og nyter omsider mammarollen til fulle.

Samantha (spilt av Kim Cattrall) endte lykkelig opp med sin nye toy-boy, etter en vellykket behandling for brystkreft. Til tross for minkende seksuell appetitt etter sykdommen, avsluttet Samanta som hun startet - til sengs med elskeren.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226148

Skrevet

Sakset fra vg.no:

Lykkelig punktum

For dem som ikke fikk med seg gårsdagens finale, som allerede for flere uker siden er vist i USA, kan VG Nett opplyse om at Carrie endte opp med ingen ringere enn Mr. Big (spilt av Chris Noth). Han reiste fra USA til Paris, hvor Carrie har bosatt seg med kunstnerkjæresten Alexander.

«Det tok meg virkelig lang tid å komme hit. Men nå er jeg her. Carrie, du er den eneste», lød ordene fra Mr. Big i siste episode.

Charlotte (spilt av Kristin Davis) fikk sitt store ønske oppfylt. Hun og ektemannen Harry (spilt av Evan Handler) fikk vite at de får adoptere en liten jente fra Kina.

Miranda (spilt av Cynthia Nixon) slår seg til ro med ektemannen Steve (spilt av David Eigenberg) og nyter omsider mammarollen til fulle.

Samantha (spilt av Kim Cattrall) endte lykkelig opp med sin nye toy-boy, etter en vellykket behandling for brystkreft. Til tross for minkende seksuell appetitt etter sykdommen, avsluttet Samanta som hun startet - til sengs med elskeren.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226148

Og jeg vil bare legge til at Carrie er utrolig til å løpe på skyhøye, tynne hæler.

Og at hun sannsynligvis hadde kuttet ut jålekoppen Alexander til fordel for jålekoppen Mr. Big selvom Alex ikke hadde fiket til henne.

Og at Miranda fikk ei susete svigermor i huset.

Skrevet

Og jeg vil bare legge til at Carrie er utrolig til å løpe på skyhøye, tynne hæler.

Og at hun sannsynligvis hadde kuttet ut jålekoppen Alexander til fordel for jålekoppen Mr. Big selvom Alex ikke hadde fiket til henne.

Og at Miranda fikk ei susete svigermor i huset.

Krake søker make dvs jålekopp søker jålekopp! ;-)) Selv ville jeg selvfølgelig ha foretrukket Aidan, som var rene drømmekjæresten! *S*

Det eneste som irriterte meg i går (og litt siste uke), er at Carrie er ensom og forlatt av Alex i PARIS!! Jeg simpelthen elsker den byen, og skulle derfor ønske at de hadde valgt en annen by til akkurat dette! ;-))

Skrevet

Krake søker make dvs jålekopp søker jålekopp! ;-)) Selv ville jeg selvfølgelig ha foretrukket Aidan, som var rene drømmekjæresten! *S*

Det eneste som irriterte meg i går (og litt siste uke), er at Carrie er ensom og forlatt av Alex i PARIS!! Jeg simpelthen elsker den byen, og skulle derfor ønske at de hadde valgt en annen by til akkurat dette! ;-))

Men selv ikke Paris er vel noen ålreit by å være alene i. I alle fall ikke når man helst vil tilbringe tiden sammen med kjæresten (som prioriterer deg vekk) eller venner (men som er på andre siden av Atlanteren)...

:-)

Skrevet

Ja, hun er bra jålete og tertefin selv også. Ser ut som hun alltid skal på ball, der hun tripper. Så du den tyllkjolen hun hadde på i senga, der Alex måtte lete seg fram gjennom lagene?

Jo, Aidan var brukbar. Iallfall bikkja hans.

Og jeg vil savne serien.

Annonse

Skrevet

Men selv ikke Paris er vel noen ålreit by å være alene i. I alle fall ikke når man helst vil tilbringe tiden sammen med kjæresten (som prioriterer deg vekk) eller venner (men som er på andre siden av Atlanteren)...

HELT ENIG!! :-)

Men for amrikanere kan man vel lett stå igjen med det inntrykket at Paris er en drittby.... Og det er det jo IKKE! :-)

Men hadde de valgt en annen by så er det helt sikkert noen andre som hadde reagert som jeg, så til lags åt alle kan ingen gjera! ;-)

Skrevet

Ja, hun er bra jålete og tertefin selv også. Ser ut som hun alltid skal på ball, der hun tripper. Så du den tyllkjolen hun hadde på i senga, der Alex måtte lete seg fram gjennom lagene?

Jo, Aidan var brukbar. Iallfall bikkja hans.

Og jeg vil savne serien.

*he he* Greit nok at hun sovna i finstasen, men det var jo ikke måte hvor dandert den kjolen var! ;-)

Jeg synes jo det er herlig at hun er som hun er, og selvsagt mye mer spennende at hun ikke er som meg! :-) Men jeg kan ikke forstå den ekstreme opptattheten av dyre sko!!

Og særlig praktisk er det jo ikke! ;-) Jeg har på meg et par flate mer praktiske sko til/fra jobb, og så skifter jeg til "hæler" på jobben. I motsening til henne skal jeg ikke bare trippe rundt på flate fortau, men komme meg opp og ned bakkene ute i "provinsen" hvor jeg bor, av og på buss, hente unge på sfo etc...

Men jeg har digget serien - mer enn jeg i mine villeste fantasier hadde trodd etter å ha lest om den før den kom!! :-)

Skrevet

Men for amrikanere kan man vel lett stå igjen med det inntrykket at Paris er en drittby.... Og det er det jo IKKE! :-)

Men hadde de valgt en annen by så er det helt sikkert noen andre som hadde reagert som jeg, så til lags åt alle kan ingen gjera! ;-)

Men var det jeg som hallusinerte, eller hva var det de franske i bokhandelen mumlet om før de inviterte Carrie på fest? Syntes så tydelig jeg hørte noe a la

"Coucher avec elle?"

Skrevet

Amerikanere har vel stort sett ganske forskrudde oppfatninger om det meste i Europa, basert på kunnskapsløshet, eller slike enkeltstående tv-episoder o.l, tror det er lite å gjøre noe med...

Om Norge så tror de jo fullt og fast på at det går isbjørner rundt i gatene, og gjerne at det er sol døgnet rundt året rundt (og i hele vårt langstrakte land). Eller at "Scandinavia" er ett land, ja i det hele tatt...

Skrevet

Men var det jeg som hallusinerte, eller hva var det de franske i bokhandelen mumlet om før de inviterte Carrie på fest? Syntes så tydelig jeg hørte noe a la

"Coucher avec elle?"

Jeg kan alt på fransk unntatt språket, så der kan jeg ikke hjelpe deg gitt! ;-)

Skrevet

Amerikanere har vel stort sett ganske forskrudde oppfatninger om det meste i Europa, basert på kunnskapsløshet, eller slike enkeltstående tv-episoder o.l, tror det er lite å gjøre noe med...

Om Norge så tror de jo fullt og fast på at det går isbjørner rundt i gatene, og gjerne at det er sol døgnet rundt året rundt (og i hele vårt langstrakte land). Eller at "Scandinavia" er ett land, ja i det hele tatt...

Ja du sier noe.....

Og det gjelder ikke bare geografi, men også andre forhold som er veldig annerledes enn inngrodde oppfatninger der borte. Og den desidert mest irriterned sex&singelliv-episoden i så måte var med den uomskårne mannen som Charlott "deitet". Alt snakket og latteren om hvor ekkelt det var med forhud etc var ille...

Gjest siria
Skrevet

Jeg kan alt på fransk unntatt språket, så der kan jeg ikke hjelpe deg gitt! ;-)

fiket alex carrie?

Annonse

Skrevet

fiket alex carrie?

Det var en situasjon hvor hun sto bak ryggen hans og anklaget ham for å ha forlatt henne/oversett henne, han snur seg rundt samtidig som han veiver med hendene (?) og dermed kommer han borti kinnet hennes.

Han unnskyldte og sa at det var et uhell. Jeg synes det var vanskelig å bedømme om det VAR et uhell eller om det var en ørefik.

Men det var jo mer enn gode nok grunner til å dumpe ham uten dette, så jeg skjønner ikke hvorfor de tok med dette.

Gjest bjelke
Skrevet

Glad serien er slutt.. Jeg ga den faktisk ganske mange sjanser, men ble etterhvert smågal av at Miranda - i omtrent hver eneste episode - er nødt til å snakke med munnen full av mat.

Det var samboer som først påpekte det "hvorfor putter hun alltid mat i munnen rett før hun skal snakke?" Og jaggu hadde han rett.

Sånn litt på sidelinja... :-P

Skrevet

Glad serien er slutt.. Jeg ga den faktisk ganske mange sjanser, men ble etterhvert smågal av at Miranda - i omtrent hver eneste episode - er nødt til å snakke med munnen full av mat.

Det var samboer som først påpekte det "hvorfor putter hun alltid mat i munnen rett før hun skal snakke?" Og jaggu hadde han rett.

Sånn litt på sidelinja... :-P

Begynner man først å irritere seg over dette så er det umulig å stoppe det! ;-)

Jeg har det sånn med B. Spears når hun synger - ikke det med mat altså, men hun viser frem tunga hele tiden! *ler av meg selv*

Gjest bjelke
Skrevet

Begynner man først å irritere seg over dette så er det umulig å stoppe det! ;-)

Jeg har det sånn med B. Spears når hun synger - ikke det med mat altså, men hun viser frem tunga hele tiden! *ler av meg selv*

Ja, ikke sant den tunga er irriterende! ;-)

Også den "knekken" hun gjør på stemmen i starten av hver frase..

AArrgh!

(Har du fler? :-)

Skrevet

Ja, ikke sant den tunga er irriterende! ;-)

Også den "knekken" hun gjør på stemmen i starten av hver frase..

AArrgh!

(Har du fler? :-)

He he, ja jeg har en som jeg stort sett holder den inni meg, for folk liker ikke å bli rettet på! ;-)

Og det er at folk svært sjelden sier "ennå", men bruker "enda" også som tidsadverb. Men alle VET jo at det er et gradsadverb! ;-))

Gjest bjelke
Skrevet

He he, ja jeg har en som jeg stort sett holder den inni meg, for folk liker ikke å bli rettet på! ;-)

Og det er at folk svært sjelden sier "ennå", men bruker "enda" også som tidsadverb. Men alle VET jo at det er et gradsadverb! ;-))

Gramatikk ja - don't even get me started...... !! ;-)

Skrevet

Gramatikk ja - don't even get me started...... !! ;-)

*he he*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...