Gå til innhold

Hvordan endte sex og singelliv?

Anbefalte innlegg

Gjest bjelke
Skrevet

*he he*

Det er jo nærmest for ekstremsport å regne å diskutere skrive/talefeil her inne.

Så vi får holde laaangt oss unna det. :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Det er jo nærmest for ekstremsport å regne å diskutere skrive/talefeil her inne.

Så vi får holde laaangt oss unna det. :-)

Ja man må jo gjøre NOE for å bevare husfreden her inne! ;-))

Nå skal jeg snart ta en titt i skjøleskapet for å se om jeg har noe skjøtt som jeg kan spise på midda!;-))

Gjest bjelke
Skrevet

Ja man må jo gjøre NOE for å bevare husfreden her inne! ;-))

Nå skal jeg snart ta en titt i skjøleskapet for å se om jeg har noe skjøtt som jeg kan spise på midda!;-))

*hi-hi* :-)

Gjest Daisy
Skrevet

Amerikanere har vel stort sett ganske forskrudde oppfatninger om det meste i Europa, basert på kunnskapsløshet, eller slike enkeltstående tv-episoder o.l, tror det er lite å gjøre noe med...

Om Norge så tror de jo fullt og fast på at det går isbjørner rundt i gatene, og gjerne at det er sol døgnet rundt året rundt (og i hele vårt langstrakte land). Eller at "Scandinavia" er ett land, ja i det hele tatt...

:-)

Hørte til og med om noen amerikanere som trodde Norge var en kafe i Paris :P

Gjest Daisy
Skrevet

Det var en situasjon hvor hun sto bak ryggen hans og anklaget ham for å ha forlatt henne/oversett henne, han snur seg rundt samtidig som han veiver med hendene (?) og dermed kommer han borti kinnet hennes.

Han unnskyldte og sa at det var et uhell. Jeg synes det var vanskelig å bedømme om det VAR et uhell eller om det var en ørefik.

Men det var jo mer enn gode nok grunner til å dumpe ham uten dette, så jeg skjønner ikke hvorfor de tok med dette.

Enig i det. Det var vel ikke akkurat fiken som ga utslaget.

Skrevet

Hørte til og med om noen amerikanere som trodde Norge var en kafe i Paris :P

Husker vi fniste fælt da jeg var på språkreise i England i 15-årsalderen og fikk i oppdrag å spørre folk på gata om hvor Norge lå, navn på hovedstad, navn på kjente nordmenn etc.

Hovedstaden ble bl.a. Gøteborg, og husker at noen nevnte både Bjørn Borg og Peter Tsjaikovski som eks på kjente nordmenn!!

En fyr var imidlertid svært velinformert, og nevnte bl.a. Trygve Lie. I min barnslige ignoranse så visste ikke jeg hvem han var, selv om jeg gjenkjente navnet!!

Men selv om vi flirte av britenes uvitenhet, så spørs det hvor mye vi selv hadde klart å svare på spm om kjente belgiere eller ungarere eller luxemburgere! ;-))

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...