Gå til innhold

Hva betaler du hos gynekologen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke 430 kr litt dyrt for et gynekologbesøk hos gynekolog på sykehus med henvisning. (UL, celleprøve, ellers vanlig undersøkelse)?

Fortsetter under...

Skrevet

for kun celleprøve og det vanlige for en gynekologisk undersøklse tar jeg alltid hos fastlegen.

Har vært hensvist til gynekolog for andre problemer, men husker desverre ikke hva det kosta...

Skrevet

ops, der var jeg litt rask tror jeg. UL står for ultralyd? Tok ultralyd for noen måneder tilbake, men da av skulder. Synes å huske at jeg da betalte 450 kr. Privat klinikk

Skrevet

Jeg betalte 440 kr for et år siden men fikk bare vanlig egenandel 180(?) på egenandelskortet.

Skrevet

Jeg betalte 440 kr for et år siden men fikk bare vanlig egenandel 180(?) på egenandelskortet.

Litt på siden....vet du at det er en gynekolog i Oslo som heter Fitzchnick....?? Eller Fittesnik, som vi sier på norsk...

Gjest samara
Skrevet

Hei!

Jeg går hos fastlegen min jeg og betaler underkant av 200kr! Betaler for vanlig time + prøvene som blir tatt. Enkelt, kjappt og billig. Nesten kiwi reklame dette :P

Annonse

Skrevet

Hei!

Jeg går hos fastlegen min jeg og betaler underkant av 200kr! Betaler for vanlig time + prøvene som blir tatt. Enkelt, kjappt og billig. Nesten kiwi reklame dette :P

hihi, spør for en venninne av meg - men hun trengte spesialist. Cyste på eggstokken.

Skulle tro de gav rabatt når man lot dem ha med en student som fikk gravde det den ville .. men nei. Ikke studentrabatt heller.

Men mulig samskipnaden dekker det.. hm ..

Skrevet

Litt på siden....vet du at det er en gynekolog i Oslo som heter Fitzchnick....?? Eller Fittesnik, som vi sier på norsk...

Nei, da må du nok søke ¨på legene her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...