Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Abu Willoch og Abu Johansen er i Gaza for å inspisere troppene og for å trimme moralen etter at piperotta Yassin og den plirende doktor Rantisi fikk sine billetter effektuert forleden. Tross drapene på den gravide firebarnsmoren, moralen hos Allahs vernepliktige er ikke særlig høy.

Johansen og Willochs pilegrimsferd til Arafat-land er, som de selv sier; for å få et mer nyansert syn på konflikten, (!) og dette skal de oppnå ved å snakke med Arafat og inspisere flyktningleriene. (les: terroristredene)

Når d'herrer abdullah'ene (sønner av Allah) kommer hjem, vil de nok sporenstreks bli sluset inn i et studio i NRK for å øse ut sin visdom til det norske folk. Og hva vil de fortelle oss som vi ikke har hørt tusen ganger før? Når skal disse jødehaterne møte politisk motstand? Når skal DU engasjere deg mot løgn og fanteri? Hvor lenge vil du finne deg i å bli løyet midt opp i ansiktet av mediakommisærer og rikssynsere i dette lisensfinansierte og statsstyrte meningsmonopolet?

Fortsetter under...

Gjest stoiker
Skrevet

Abu Johansen er...? Hans norske fornavn, mener jeg.

At Willoch har tatt side og i liten grad evner høre andre meninger enn seg selv, er jo noe jeg har fått med meg, da. Han var jo på en debatt på tv der man faktisk lurte på om norske jødiske barn som blir mobbet og truet, egentlig må gi Israel skylda for det. Han tok ikke noe avstand fra den problemstillingen.

Jeg går derfor ut fra at det heretter er helt greit at jeg gir Høyremannen Willoch skylda hver gang jeg får lyst til å mobbe eller true barn av Høyrefolk. Jeg synes det er helt på sin plass at de får gå til ham med det problemet. Likedan må kinesiske unger gå til lederne i Peking, og palestinske unger får gå til Arafat og Hamas. Jeg har lov til å mobbe og true hvem jeg vil, forutsatt at jeg er uenig i deres opprinnelseslands politikk. Eller -

er det en ting med jøder og noe annet med alle andre?

Jeg bare spør.

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at den engang så fornuftige Willoch har familiære bånd i retning den muslimske verden. Kan det være her forklaringen ligger?

Skrevet

Abu Johansen er...? Hans norske fornavn, mener jeg.

At Willoch har tatt side og i liten grad evner høre andre meninger enn seg selv, er jo noe jeg har fått med meg, da. Han var jo på en debatt på tv der man faktisk lurte på om norske jødiske barn som blir mobbet og truet, egentlig må gi Israel skylda for det. Han tok ikke noe avstand fra den problemstillingen.

Jeg går derfor ut fra at det heretter er helt greit at jeg gir Høyremannen Willoch skylda hver gang jeg får lyst til å mobbe eller true barn av Høyrefolk. Jeg synes det er helt på sin plass at de får gå til ham med det problemet. Likedan må kinesiske unger gå til lederne i Peking, og palestinske unger får gå til Arafat og Hamas. Jeg har lov til å mobbe og true hvem jeg vil, forutsatt at jeg er uenig i deres opprinnelseslands politikk. Eller -

er det en ting med jøder og noe annet med alle andre?

Jeg bare spør.

Abu Johansen = Raymond Johansen, relativt ny kost i Norsk Flykningeråd og aspirerer til tittelen mediakommisær. Meget ivrig i tjenesten, en skikkelig arier.

Og ja, det ser ut til at det er fullt lovlig å skyte, steine eller bombe jøder ihjel der de påtreffes, menn, kvinner og barn, de er alle legitime mål i henhold til Koranen - og Willoch.

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at den engang så fornuftige Willoch har familiære bånd i retning den muslimske verden. Kan det være her forklaringen ligger?

Det går «stygge rykter» om at Willoch har en palestinsk svigersønn in spe som flyr rundt og pisser og markerer revir der ute på beste vestkant et sted.

Alt har sin naturlige forklaring, ser du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...