Gjest Kreket Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Så noen debattprogrammet Standpunkt på NRK i går? Denne Erling Fossen, hva er det for en tulling? Jeg irriterte meg dessuten grønn over han muslimske legen, som var så fortørnet over løftet, ikke hadde han folkeskikk når det gjaldt å avbryte når andre snakket heller. En rose til Per Sanberg fra FrP, jeg tror pinadø jeg snart søker ly under FrP's vinger... 0 Siter
Grip Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Det ser ut til at vi snart slipper å bli beriket med denne tullingens nærvær. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226204 Han har kostet skattebetalerne 17 mill. i rettssaker så langt, pluss det han har halt inn i ymse støtte de 10 årene han har banet seg adgang til landet. En selvhøytidelig mullah som ser seg selv opphøyet over alle andre og som anmelder å bli løftet av en kvinne. Kanskje ikke så rart. Han er jo selverklært tilhenger av sharia-lover og der vet vi jo hvordan man vurderer kvinner. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Er ikke Erling Fossen han som er debattstyrer på Smuget på disse debattene til bokklubbene? Kan være jeg tar helt feil nå, men jeg har sett han som det (hvis ikke jeg blander navn) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Det ser ut til at vi snart slipper å bli beriket med denne tullingens nærvær. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226204 Han har kostet skattebetalerne 17 mill. i rettssaker så langt, pluss det han har halt inn i ymse støtte de 10 årene han har banet seg adgang til landet. En selvhøytidelig mullah som ser seg selv opphøyet over alle andre og som anmelder å bli løftet av en kvinne. Kanskje ikke så rart. Han er jo selverklært tilhenger av sharia-lover og der vet vi jo hvordan man vurderer kvinner. Det er meg en gåte at ikke denne gjøken er utvist forlengst. Men nei, vi måtte jaggu sende denne klovnen som likner en pikk med ører ned for å hente ham ut av nederlandsk fengsel. Her i Gnore er vi meget selektive når det gjelder sympati for de svake. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.