Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Daisy
Skrevet

Har fått noen grusomt stygge strekkmerker på lårene! Arg. Ingenting man kan gjør for å få de bort? Hvis jeg går ned i vekt igjen, går de bort da, eller jeg er "velsignet" med de for evig tid?

Skrevet

De er der for evig, men de blir mye penere etter hvert. De jeg fikk under puberteten ble helt usynlige, mens de jeg fikk under fødsel ikke akkurat er fremtredende lengre.

Unngå sol på dem de ett til to første årene. (Klær,sunblock-stift/krem)

Gjest Daisy
Skrevet

De er der for evig, men de blir mye penere etter hvert. De jeg fikk under puberteten ble helt usynlige, mens de jeg fikk under fødsel ikke akkurat er fremtredende lengre.

Unngå sol på dem de ett til to første årene. (Klær,sunblock-stift/krem)

Sukk :o(

Skrevet

Sukk :o(

Så så, etterhvert så ser man de nesten ikke.

Nå har jeg fått sånne hm .. tynne tynne små røde blodårer oppi huden på lårene også, så dette er virkelig lekkert. Strekkmerkene synes ikke lengre med mindre jeg er helt naken og studerer inngående. Men så kom disse blodårene da - minner meg om gamle damer! Ikke åreknuter, men slike tynne tynne røde årer øverst i huden. Ser ut som kart.

Er visst arvelig, men ingen i familien har fått det så tidlig som meg (fikk da jeg var 23).

Niiiice, sier jeg bare.

Gjest Daisy
Skrevet

Så så, etterhvert så ser man de nesten ikke.

Nå har jeg fått sånne hm .. tynne tynne små røde blodårer oppi huden på lårene også, så dette er virkelig lekkert. Strekkmerkene synes ikke lengre med mindre jeg er helt naken og studerer inngående. Men så kom disse blodårene da - minner meg om gamle damer! Ikke åreknuter, men slike tynne tynne røde årer øverst i huden. Ser ut som kart.

Er visst arvelig, men ingen i familien har fått det så tidlig som meg (fikk da jeg var 23).

Niiiice, sier jeg bare.

Ja, ja. Det finnes verre ting i verden, men kan hvorfor meg? He, he. Det hjelper vel med litt sol? Etterhvert?

Skrevet

Ja, ja. Det finnes verre ting i verden, men kan hvorfor meg? He, he. Det hjelper vel med litt sol? Etterhvert?

Hihi, ja, nå må du ikke tro jeg ser ut som et kart heller, det er bare noen små områder. Huff, men det føles jo ikke noe kult.

Dersom du unngår solen i et par år på disse områdene så blir de penere, men etter det er sol greit. Men merkene blir ikke brune (i den grad de enda vises) så jeg vil vel ikke si at sol hjelper.

Men altså, som de første jeg fikk .. etter noen år så kunne man ikke se dem lengre. Hvis jeg KJENTE veldig godt etter med fingrene så kjente jeg dem, men de syntes ikke.

Så du skal se det blir bra etterhvert !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...