Gjest det nye Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 å kjøpe det nye. Dette var supert ! http://fredag.dagbladet.no/fredag/2004/05/05/397589.html 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Ja, det er flott at det nye bruker frodige modeller i mainummeret... det er jo slik de fleste av oss ser ut. Dessverre tipper meg at dette er en "one-off." Det nye bruker som regel slanke modeller slik som alle andre motemagasiner. 0 Siter
darma Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Ja, det er flott at det nye bruker frodige modeller i mainummeret... det er jo slik de fleste av oss ser ut. Dessverre tipper meg at dette er en "one-off." Det nye bruker som regel slanke modeller slik som alle andre motemagasiner. Faktisk andre gangen på kort tid de viser modeller som vanlige damer med pupper og lår!! Forrige gang var det undertøy, kunne endelig se hva som kanskje passer meg!! 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Tror jeg så den artikkelen... bra det da! Får håpe de fortsetter sånn. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 5. mai 2004 Skrevet 5. mai 2004 Fint de også bruker vanlige jenter. Det har jeg også sett KK har gjort. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Ja, det er flott at det nye bruker frodige modeller i mainummeret... det er jo slik de fleste av oss ser ut. Dessverre tipper meg at dette er en "one-off." Det nye bruker som regel slanke modeller slik som alle andre motemagasiner. Det Nye har vist frodige modeller flere ganger før, sist med undertøy. De har en veldig bevisst policy rundt dette, og trykker blant anent aldri slankestoff heller. Problemet ligger, som de selv sier, i å få tak i prøvekolleksjoner i større størrelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.