Gå til innhold

Nå skal jeg begynne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest raisin
Skrevet

Ja, det er flott at det nye bruker frodige modeller i mainummeret... det er jo slik de fleste av oss ser ut. Dessverre tipper meg at dette er en "one-off." Det nye bruker som regel slanke modeller slik som alle andre motemagasiner.

Skrevet

Ja, det er flott at det nye bruker frodige modeller i mainummeret... det er jo slik de fleste av oss ser ut. Dessverre tipper meg at dette er en "one-off." Det nye bruker som regel slanke modeller slik som alle andre motemagasiner.

Faktisk andre gangen på kort tid de viser modeller som vanlige damer med pupper og lår!! Forrige gang var det undertøy, kunne endelig se hva som kanskje passer meg!!

Gjest raisin
Skrevet

Tror jeg så den artikkelen... bra det da! Får håpe de fortsetter sånn.

Gjest Rusle
Skrevet

Fint de også bruker vanlige jenter. Det har jeg også sett KK har gjort.

Gjest malun
Skrevet

Det Nye har vist frodige modeller flere ganger før, sist med undertøy.

De har en veldig bevisst policy rundt dette, og trykker blant anent aldri slankestoff heller.

Problemet ligger, som de selv sier, i å få tak i prøvekolleksjoner i større størrelser.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...