Gå til innhold

Hva skal en jente gjøre

Anbefalte innlegg

Gjest lovepotion
Skrevet

Er så utrolig forelsket at jeg nesten får vondt i magen av å tenke på han. Traff han for noen måneder siden, men det er først i det siste at vi har blitt veldig gode venner ettersom vi bor i nærheten av hverandre... Tror han liker meg også, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg vil ikke virke desperat - og er veldig redd for å få avslag hvis det viser seg at han ikke er interessert. Vil ikke miste han som venn heller.

Jeg kan jo si hva han har gjort, så kan dere kanskje vurderer om han er interessert eller ikke:

- han liker å kile meg

- igår var vi alene på vaskerommet, og da holdt han rundt meg bakfra i et par sekunder... skulle visst prøve å kile meg

- han sa igår at selv om jeg ikke er kilen på magen eller under armene, er han helt sikker på at han kan finne et sted jeg er kilen..., men at jeg sannsynligvis ikke vil la han kile meg der;-)

- han stopper alltid for å snakke med meg

- han har invitert meg hjem til seg, men det har ikke passet enda. Derimot inviterte jeg han hjem til meg i går, men han sa han var sliten og bare ville legge seg tidlig... skal si det var nedtur for min del!

Er det noen (helst gutta) som kan gi meg noen tips til hvordan jeg kan gå frem. Nå er det snart sommer, og da ser jeg han ikke på mange måneder... er kjemperedd for at han skal treffe noen andre i løpet av den perioden, selv om vi ikke er sammen.

Gjest raisin
Skrevet

Er ikke gutt men... tror ihvertfall ikke du har sjangs der gitt;-)

Gjest bærmen
Skrevet

Enig med raisin, han er ikke tilstrekkelig interessert ideg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...