Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

veninnen min har bursdag, ikke rundt tall. jeg har kjøpt en vin flaske og en slags koffert til å ha vin flaska i. Her er probleme mitt, i kofferten er det plass til to flasker, men jeg har tenkt å gi en. Mannen min synes jeg må ha to flasker i den. jeg synes at det begynte å bli dyr gave da. kan jeg gi kofferten med bare en flaske eller skal jeg gjemme kofferten til en anledning hvor jeg gir to flasker? hva synes dere?

Skrevet

Enten må du gi to flasker, eller heller spare kofferten til en annen gang. En dobbeltkoffert med _en_ flaske, vil virke gjerrig.

Men de selger jo enkeltkofferter, også. Hvorfor kjøpte du ikke heller en enkel istedenfor dobbel, hvis du allikevel ikke hadde tenkt å kjøpe to flasker??

Skrevet

Er det ikke en sånn treeske/trekoffert du mener?

Skrevet

Enten må du gi to flasker, eller heller spare kofferten til en annen gang. En dobbeltkoffert med _en_ flaske, vil virke gjerrig.

Men de selger jo enkeltkofferter, også. Hvorfor kjøpte du ikke heller en enkel istedenfor dobbel, hvis du allikevel ikke hadde tenkt å kjøpe to flasker??

kjøpte den tilfeldig en gang,uten å tenke på når jeg skulle gi den. tenkte bare at den kunne være til presang en gang til denne veninnen min.Men jeg kan jo bare vente med å gi den til senere engang, da med to flasker i :) så finner jeg på noe annet denne gangen.

Gjest mor i juni
Skrevet

kjøpte den tilfeldig en gang,uten å tenke på når jeg skulle gi den. tenkte bare at den kunne være til presang en gang til denne veninnen min.Men jeg kan jo bare vente med å gi den til senere engang, da med to flasker i :) så finner jeg på noe annet denne gangen.

Hvis dere er gode venner så kan du jo bare si at du valgte å kjøpe én litt dyrere vin istedet for to billige, og evt gi kassen ved siden av?

Men kanskje poenget med kassen forsvinner da..? :-)

Skrevet

Da skjønner jeg :)

Vet du hva jeg ville gjort da?

Spart kassen til en annen anledning hvor to flasker er passe, og heller kjøpt en sånn fin pose som passer til en flaske. Det selger de også på polet. En sånn papirpose med pent hankebånd, det blir kjempefint!

Skrevet

Da hadde jeg kjøpt en billig vin i tillegg. Eventuelt kan du kjøpe en annen gave og spare kofferten til en annen gang.

mariaflyfly
Skrevet

Helt enig! Og dropp en billigvin i tillegg.

Gjest synes jeg
Skrevet

Bare gi flaska uten kofferten!!

Gjest dame uten signatur
Skrevet

Gi en litt bedre vin nå og spar kassen til en annen gang.

Skrevet

Takk for alle svar. veninnen min har fått en god vinflaske i presang, kassen er spart til en annen gang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...