Gå til innhold

Gutter sårer meg, igjen og igjen

Anbefalte innlegg

Tja - svært mange gutter er ikke opptatt av utseendet i det hele tatt - mange liker faktisk bedre jenter som har noen kilo ekstra.

Så der er det neppe noe problem der.

Mulig at problemet er at du faller for typer mange andre jenter også finner attraktive. Kan være vanskelig å få en gutt som har mange beilere...

Fortsetter under...

Gjest Daisy

Kan godt være at jeg har dårlig selvtillit, vet ikke. Kanskje har jeg dårlig selvtillit når det gjelder gutter. Men det er vel ikke så rart når sikkert 100 stk har lekt med meg. For så å droppe meg fullstendig. Selvtilliten blir i allefall ikke bedre av det..

Det skjønner jeg. Og sånn er mange gutter. Men det kan jo hende DE føler at du leker med de, hvis du viser for liten interesse senere som du sier...

Gjest Paradox 48-5

Tja - svært mange gutter er ikke opptatt av utseendet i det hele tatt - mange liker faktisk bedre jenter som har noen kilo ekstra.

Så der er det neppe noe problem der.

Mulig at problemet er at du faller for typer mange andre jenter også finner attraktive. Kan være vanskelig å få en gutt som har mange beilere...

Du skrev:

"Tja - svært mange gutter er ikke opptatt av utseendet i det hele tatt - mange liker faktisk bedre jenter som har noen kilo ekstra."

Så mange gutter er ikke opptatt av utseende -- og mange gutter er opptatt av utseende (dvs. at de foretrekker jenter som har noen ekstra kilo)

??

Du skrev:

"Tja - svært mange gutter er ikke opptatt av utseendet i det hele tatt - mange liker faktisk bedre jenter som har noen kilo ekstra."

Så mange gutter er ikke opptatt av utseende -- og mange gutter er opptatt av utseende (dvs. at de foretrekker jenter som har noen ekstra kilo)

??

Burde referert klarere til problemstillingen der ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...