Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kinamamsen

Det er i alle fall ikke sånn lengre at man får halv pris for det som er brukt. Jeg solgte noe brukt utstyr og fikk kr. 250 for reiseseng som jeg hadde gitt nesten 1.000 for. Den var veldig fin og nesten som ny. For et noe slitt barnesete fikk jeg kr. 200,- ; nytt kostet det ca kr. 1.800,- tror jeg. For en vogn - pent brukt til ett barn som jeg hadde betalt over kr. 2.000,- for så fikk jeg kr. 700,-.

Hva med 30% av ca. nypris. Det skulle vel være OK tror jeg.

Jeg tror det er vanlig med halv pris. I hvertfall hvis utstyret er i god stand.

Bilsetet ville jeg forhørt meg om. Vi har blitt anbefalt å kjøpe nytt/leie bilsete fordi materialene kan bli "slitne", og derfor ikke vil yte maks ved en krasj. Hvor gammel er gutten? (gutt, ikke sant..?), og skal dere ha flere? I så fall kan det lønne seg å kjøpe ett. Hvis gutten snart er ferdig med seter, ville jeg leiet hos forsikringsselskap. 1 kr om dagen eller noe slikt.. Sikkert noen som vet mer om det enn meg ;o)

Lykke til ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...