Anet1365380694 Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Jeg lurer på om andre har opplevd det samme som meg. Jeg har i den siste tiden brukt TENA Slip, men kommer til å skifte merke når "lageret" er tomt. Jeg opplever nemlig at bleien lekker. Ikke rundt om på sidene, men selve bleien. Dette skjer typisk når bleien allerede er våt, og det kommer en skvett til før jeg får skiftet. Da hender det til stadighet at trusen og buksen blir våt, ikke veldig våt, men nok til at det både synes og kan sette flekker på f.eks stolen jeg sitter på. Lekkasjen oppstår ca. midt på bleien, og alltid akkurat idet jeg tisser, eller umiddelbart etterpå. Deretter kapsles sannsynligvis urinen inn, for det lekker ikke mer. Eneste unntaket er de gangene jeg har brukt sykkelshorts eller andre plagg med "hold-inn-effekt", da har jeg også opplevd lekkasje der presset mot bleien er størst. Dette er frustrerende da jeg ved å bruke litt stramme plagg over bleien, kan iføre meg mer vanlige bukser, da disse "hold-inn" trusene o.l. gjør at bleien ikke synes så lett, men hva hjelper vel det når prisen blir en synlig lekkasje, som regel midt foran, eller der presset er størst( rompeballene). Før dere spør og kommer med ideer, så vil jeg presisere at jeg er 100% sikker på at lekkasjen oppstår i selve bleien. Dette kan jeg si med største sikkerhet, blant annet fordi at nå nettopp skulle jeg til å skifte til tørt, og sto der i bare undertøyet (og bleien da), og kjente at det kom mer urin. Jeg kikket da ned og så en våt flekk forme seg midt på trusen litt nede foran. Begge kantene var og er helt tørre. Kjempeirriterende. Jeg kan ikke huske å ha vasket så mye tøy siden jeg brukte de små bindene. Jeg kommer til å gå tilbake til Molicare, det er sikkert. Er jeg alene om å oppleve dette med TENA Slip? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145977-tena-slip-super-lekker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
zapp1365380584 Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Hei. Jeg har brukt slip super lenge med små problemer som du skriver om. Du må ha fått et parti med produksjonsfeil. Noen smådråper må en regne med, men ikke som du beskriver. I alle fall synes jeg at du burde fortelle Tena om det du opplever, så kanskje jeg ikke får bleier med den feilen neste gang jeg fyller opp lageret. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145977-tena-slip-super-lekker/#findComment-925049 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anet1365380694 Skrevet 9. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2004 Hei. Jeg har brukt slip super lenge med små problemer som du skriver om. Du må ha fått et parti med produksjonsfeil. Noen smådråper må en regne med, men ikke som du beskriver. I alle fall synes jeg at du burde fortelle Tena om det du opplever, så kanskje jeg ikke får bleier med den feilen neste gang jeg fyller opp lageret. Det var "godt" å se at jeg ikke er alene med dette, men jeg har ikke opplevd dette med andre bleiemerker. Bleien jeg likte aller best, Celastic, finner jeg ikke mer, men Molicare er også OK. Du sier at du også opplever det samme som meg, men ikke i like stor grad. Kanskje det bare er min terskel for toleranse som er lav? Uansett så burde ingen av oss oppleve at selve produktet ikke klarer å holde tett, det er jo liksom litt av vitsen med det, ikke sant? "....bruk våre produkter, hold deg tørr og vær trygg...." Jeg ville maile Tena om dette, og klikket meg inn på deres webside, men for å kunne sende en mail til firmaet må jeg godta at min mailadresse videredistribueres til aktuelle partnere av Tena, og dette medfører at jeg risikerer å få mailboksen full av "viktig" informasjon. Jeg er ikke interessert i dette, og Tena får dermed ingen mail fra meg, de bare mister en kunde. Jeg kunne selvfølgelig ringt, men jeg finner dette vanskelig å snakke om, selv med proffe folk, derfor pleier jeg alltid å henvende meg skriftlig. Det kan jo være at en eller annen Mölnlycke representant kikker innom her, og at firmaet dermed blir obs på problemet? Uansett oppfordrer jeg alle som har opplevd at bleien lekker, og som har mot til å si fra, gjøre nettopp dette. Om produsenten(e) blir obs på dette problemet, kan vi kanskje få produkter på markedet som er vanntette, bokstavelig talt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145977-tena-slip-super-lekker/#findComment-925808 Del på andre sider Flere delingsvalg…
daniel30 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Det var "godt" å se at jeg ikke er alene med dette, men jeg har ikke opplevd dette med andre bleiemerker. Bleien jeg likte aller best, Celastic, finner jeg ikke mer, men Molicare er også OK. Du sier at du også opplever det samme som meg, men ikke i like stor grad. Kanskje det bare er min terskel for toleranse som er lav? Uansett så burde ingen av oss oppleve at selve produktet ikke klarer å holde tett, det er jo liksom litt av vitsen med det, ikke sant? "....bruk våre produkter, hold deg tørr og vær trygg...." Jeg ville maile Tena om dette, og klikket meg inn på deres webside, men for å kunne sende en mail til firmaet må jeg godta at min mailadresse videredistribueres til aktuelle partnere av Tena, og dette medfører at jeg risikerer å få mailboksen full av "viktig" informasjon. Jeg er ikke interessert i dette, og Tena får dermed ingen mail fra meg, de bare mister en kunde. Jeg kunne selvfølgelig ringt, men jeg finner dette vanskelig å snakke om, selv med proffe folk, derfor pleier jeg alltid å henvende meg skriftlig. Det kan jo være at en eller annen Mölnlycke representant kikker innom her, og at firmaet dermed blir obs på problemet? Uansett oppfordrer jeg alle som har opplevd at bleien lekker, og som har mot til å si fra, gjøre nettopp dette. Om produsenten(e) blir obs på dette problemet, kan vi kanskje få produkter på markedet som er vanntette, bokstavelig talt. Hei. Celastic er å få tak i, men du må be om å få denne spesialbestilt. Promex24 ordnet dette for meg, men fant etter hvert ut at tena maxi var tettest og bedre. Selvfølgelig er ikke den heller på resept. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/145977-tena-slip-super-lekker/#findComment-1002635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.