Gå til innhold

Besøk på offentlig toalett.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tissetrakt har jeg prøvd.

Jeg dro buksa ned på knæra, og lot det stå til.

Buksa var klissvåt etterpå, og måtte rett i vaskemaskinen.

For halvparten av urinen rant utenfor koppen.

Jeg prøvde flere ganger med samme resultat.

Så det var ikke noe for meg.

hehe - har du like lefsete dåse som meg? .)

Skrevet

Nei, jeg legger ikke på papir. Syns det er litt hysterisk å skulle stresse med papirpolstring. Hvor møkkete er egentlig en do, da?

Hvis det er urindråpe på ringen, bare tørker jeg den bort med papir først.

Det er jo bare huden på lårene som er borti ringen, likevel.

Gjest papirtiger
Skrevet

Nei jeg legger ikke papir på ringen.

For det første har jeg ikke for vane å gni smurfen langs doringen. Og om man skulle komme borti, er ikke et tynt lag dopapir noe særlig effektivt smittevern, uansett.

Så lenge man sitter pent og vasker hendene godt, er det vel ikke noe problem, annet enn at det er udelikat.

Hehe...smurfen..

Men jeg er enig, folk er helt hysteriske når det gjelder offentlige toalett.

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg går aldri på offentlige toaletter, men stikker innom kaféer og utesteder.

Har noen faste jeg vet ser bra ut, og har ikke noe problem med å sette med rett på ringen hvis det ser OK ut. Sjekker jo det først, da.

Det er visst mer bakterier på en kjøkkenbenk enn på en doring.. (bakterier trives best der det er fuktig, og det er visst mer fukt i en kjøkkenbenk.) :-P

Skrevet

Mange snakker om at om det ikke ser skittent ut så setter de seg rett på setet. Man kan jo ikke se bakterier! Jeg kjenner en som jobber i et vaskefirma og han har sett et par kollegaer bruke samme klut på/oppi do og på vasken! Jeg tapetserer setet med papir, og berører kraner, dørhåndtak osv. med papir i hånda. Orker ikke tanken på å få dritt på meg uansett om det synes eller ei!

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Kommer an på hvor man er. Å sette seg ned på et do-sete i Oslo, da mener jeg på utesteder/offentlig, regner jeg som dødlig. Mine erfaringer derfra har jeg skrevet om her flere ganger.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Mange snakker om at om det ikke ser skittent ut så setter de seg rett på setet. Man kan jo ikke se bakterier! Jeg kjenner en som jobber i et vaskefirma og han har sett et par kollegaer bruke samme klut på/oppi do og på vasken! Jeg tapetserer setet med papir, og berører kraner, dørhåndtak osv. med papir i hånda. Orker ikke tanken på å få dritt på meg uansett om det synes eller ei!

du må da ha det slitsomt, hvis du er så redd bakterier. Sålenge ting er TØRT, er vel det meste av mikroskopiske bakterier utdødd forlengst

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Jeg går aldri på offentlige toaletter, men stikker innom kaféer og utesteder.

Har noen faste jeg vet ser bra ut, og har ikke noe problem med å sette med rett på ringen hvis det ser OK ut. Sjekker jo det først, da.

Det er visst mer bakterier på en kjøkkenbenk enn på en doring.. (bakterier trives best der det er fuktig, og det er visst mer fukt i en kjøkkenbenk.) :-P

nemlig. forresten: restauranter som har grisete do, har ofte tilsvarende kjøkken. Mao. : Ikke spis der :-(

Skrevet

Helsepersonell skal aldri skru igjen kranen med bare fingre etter håndvask. SÅ du gjør nok lurt i følge samme prosedyre som dem.

En ting er å sitte på urinflekker, noe annet er å ta på en krane som ganske så mange andre har tatt i med urinflekkete fingre før deg.

I de fleste tilfeller tåler vi nok de fleste av bakteriene vi utsettes for. Det er bare tanken som er udelikat.

Skrevet

Har du blitt syk noen gang da? Det har i vært fall ikke jeg og jeg gjør akkurat som du :o)

Har aldri blitt syk av å gå på offentlige toaletter nei. Tror mange er overhysteriske for akkurat det. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...