Gjest Betalingsutsettelse av avdrag Skrevet 6. mai 2004 Skrevet 6. mai 2004 Er det noen som har hørt om dette er mulig. Vi har tenkt å be om avdragsfritt i banken i et år, for å betale ned på annen ulumsk gjeld. Dette vil gi oss vesentlig bedre og mer sikrere økonomi. Er det noen som vet om dette vanligvis er problemfritt å få? Eller er bankene mer opptatt av refinansiering. Ved avdragsfritt får jo banken sine penger nemmelig rentene så en skulle tro det ikke skulle være noe problem? 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Ja, dette er mulig. Men det er ikke vanlig at bankene gir det, men jeg fikk 3 års avdragsfritt, for å betale en annen gjeld raskere. 0 Siter
Gjest lkxjdfv Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Ja, dette er mulig. Men det er ikke vanlig at bankene gir det, men jeg fikk 3 års avdragsfritt, for å betale en annen gjeld raskere. jeg har også det en periode fremover.... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Ja du skal kunne få avdragsfrie perioder, men det er begrenset. Det koster deg ingenting å spørre banken din. 0 Siter
fresja Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Jeg fikk en avdragsfri periode (tror ikke jeg betalte renter heller, men de ble i så fall lagt til lånet), da jeg var delvis permittert en lengre periode. Dette er mange år siden, men jeg ville spurt om det sdamme i ddag om det var aktuelt. 0 Siter
Gjest Betalingsutsettelse av avdrag Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 jeg har også det en periode fremover.... Var det vanskelig å få det, var det en spesiell grunn til at du fikk det? 0 Siter
Gjest Betalingsutsettelse av avdrag Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Ja, dette er mulig. Men det er ikke vanlig at bankene gir det, men jeg fikk 3 års avdragsfritt, for å betale en annen gjeld raskere. Hvilke argumenter var det som gjorde at du fikk det da, siden du sier at det ikke er vanlig? 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Var det vanskelig å få det, var det en spesiell grunn til at du fikk det? Man kan jo få det når man kjøper hus f.eks. Hvertfall for de som kjøper første gang. 5 års avdragsfrihet. Så hvorfor skal man ikke få det når man er midt i lånet? Det er bare å spørre! Synes du det er litt flaut å spørre, så send en mail... 0 Siter
nynne Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Vi har det nå. Trengte ikke si mer enn at det var pga litt trang økonomi akkurat nå. 0 Siter
mrxx Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Hvilke argumenter var det som gjorde at du fikk det da, siden du sier at det ikke er vanlig? Jeg hadde på forhånd laget en plan på hvordan jeg ville ha det. I dette var det blant annet ett krav om rentenedsettelse fordi jeg kunne få litt lavere rente gjennom jobben min. Jeg hadde ett ønske om å få avdragsfritt fordi jeg hadde ett annet lån med høyere rente jeg ville nedbetale raskere. Rentenedsettelsen fikk jeg med en gang, fordi jeg har god sikkerhet, selv med høye lån. Avdragsfriheten skjønte jeg de ikke var så interesert i. Men jeg sa at dette ikke var noe alternativ for meg og da gikk det greit. Lag en plan (viktig) og vær bestemt uten å være uhøflig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.