Lurveline Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Har hele tiden holdt en knapp på Kjartan,men nå vet jeg ikke lenger.Margareth sang jo sinnsykt bra i kveld! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Håper fortsatt at Kjartan vinner, og jeg tror han og Margaret går videre ikveld. 0 Siter
Niobe Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Kjartan og Margaret går videre. Susanne sang like dårlig som hun alltid har gjort. Høres ut som hun blir torturert. 0 Siter
Rubia Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Henger meg på denne tråden og tråden ovenfor...Margareth og Kjartan bør gå videre... 0 Siter
Dorthe Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Jeg synes ei jente skulle vinne og først synes jeg Margareth var best men så synes jeg hun gjorde det dårlig en periode og at Susanne var best men nå må jeg si at Margareth gjorde det strålende i dag. Hun var best. 0 Siter
Anki Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Margaret var klart best i går! Men Kjartan sang knallbra han også altså - Susanne sang "greit"... Er storfornøyd med at hun røyk ut 0 Siter
BettyBlue Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Kjartan og Margaret går videre. Susanne sang like dårlig som hun alltid har gjort. Høres ut som hun blir torturert. Ja, forferdelig den påfallende r&b-skruen hun hele tiden legger til. Skjærer i øra! Glad hun er ute. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.