Gå til innhold

Hva synes dere om idol i kveld da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hele tiden holdt en knapp på Kjartan,men nå vet jeg ikke lenger.Margareth sang jo sinnsykt bra i kveld!

Skrevet

Håper fortsatt at Kjartan vinner, og jeg tror han og Margaret går videre ikveld.

Skrevet

Kjartan og Margaret går videre. Susanne sang like dårlig som hun alltid har gjort. Høres ut som hun blir torturert.

Skrevet

Henger meg på denne tråden og tråden ovenfor...Margareth og Kjartan bør gå videre...

:)

Skrevet

Jeg synes ei jente skulle vinne og først synes jeg Margareth var best men så synes jeg hun gjorde det dårlig en periode og at Susanne var best men nå må jeg si at Margareth gjorde det strålende i dag. Hun var best.

Skrevet

Margaret var klart best i går! :) Men Kjartan sang knallbra han også altså - Susanne sang "greit"... Er storfornøyd med at hun røyk ut :)

Skrevet

Kjartan og Margaret går videre. Susanne sang like dårlig som hun alltid har gjort. Høres ut som hun blir torturert.

Ja, forferdelig den påfallende r&b-skruen hun hele tiden legger til.

Skjærer i øra! Glad hun er ute.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...