Gjest Dritkult!! Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Endelig rettferdig avstemning!! Supert!! Håper Kjartan vinner hele greia nå..han ønsker det mest av alle uansett!! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Yess!! Helt enig! Satt med gåsehud da de sa at Kjartan var videre. Han fikk vel flest stemmer da, siden han fikk første finalebilletten.? Go go go!!! 0 Siter
Gjest dah! Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Enig i at KJartan burde gå videre...men Margareth?! Mmmmmnei! Kjedelig dame -hun synger pent, men GUD SÅ KJEDELIG!!! Dessuten er hun jo dønn lik hver gang...hvis hun vinner, sier det seg selv hvor elendig denne idol runden har vært! 0 Siter
amber sun Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Enig i at KJartan burde gå videre...men Margareth?! Mmmmmnei! Kjedelig dame -hun synger pent, men GUD SÅ KJEDELIG!!! Dessuten er hun jo dønn lik hver gang...hvis hun vinner, sier det seg selv hvor elendig denne idol runden har vært! Men hun vinner ikke, for det gjør Kjartan. Så steeeeeeem neste fredag! 0 Siter
Gjest dah! Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Men hun vinner ikke, for det gjør Kjartan. Så steeeeeeem neste fredag! Ja, skal jeg stemme, så blir det ihvertfall på han, men mest sannsynlig stemmer jeg ikke i det hele tatt....Favoritten røk ut 0 Siter
amber sun Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Ja, skal jeg stemme, så blir det ihvertfall på han, men mest sannsynlig stemmer jeg ikke i det hele tatt....Favoritten røk ut Nei, kom igjen, da! Stem ham fram (Hvilken favoritt røk ut, forresten?) 0 Siter
Gjest dah! Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Nei, kom igjen, da! Stem ham fram (Hvilken favoritt røk ut, forresten?) Susanne vel... Hun har vært min personlige favoritt hele tiden -hun er så tøff!!! Men den som BURDE vunnet er Anh!!! Hun kunne (kan) synge hun.. 0 Siter
cecily Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Enig i at KJartan burde gå videre...men Margareth?! Mmmmmnei! Kjedelig dame -hun synger pent, men GUD SÅ KJEDELIG!!! Dessuten er hun jo dønn lik hver gang...hvis hun vinner, sier det seg selv hvor elendig denne idol runden har vært! Heia Margaret!!!!! 0 Siter
Gjest sussilo Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Susanne vel... Hun har vært min personlige favoritt hele tiden -hun er så tøff!!! Men den som BURDE vunnet er Anh!!! Hun kunne (kan) synge hun.. Susanne synger SURT ! Det har hun gjort fra første dag !! Alle som ikke er tonedøve hører det, og det er helt utrolig hvordan dommerene har skrytt henne opp i skyene og omtrent ALDRI sagt et ord om hvor få toner hun faktisk treffer ! Feiginger ! Også har hun så lite kontroll på stemmen sin at hun bare har en måte å synge litt høye toner på - tør ikke synge ut fordi hun naturligvis vet at hun ikke vil takle det. Dessuten er hun et snev av "harry", spør du meg... Jeg er ikke fullstendig tonedøv og hører altså at hun synger surt, men enda viktigere er det at bestisen min hører det - hun har absolutt gehør. Ingen vits i å krangle med henne om sånt. Helt utrolig at Susanne har kommet så langt. Margareth synger klokkerent, behersker stemmen fullstendig, og mesteret fullkomment de sangene som ble plukket ut til henne i kveld !!! Heia Margareth ! Håper hun vinner !!!! Og når det gjelder Kjartan... Synger pent og rent, men skrekk og gru så kjedelig han er, både han og sangen hans! Kurt 2.... pen stemme, men 0 sjarm.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 7. mai 2004 Skrevet 7. mai 2004 Susanne synger SURT ! Det har hun gjort fra første dag !! Alle som ikke er tonedøve hører det, og det er helt utrolig hvordan dommerene har skrytt henne opp i skyene og omtrent ALDRI sagt et ord om hvor få toner hun faktisk treffer ! Feiginger ! Også har hun så lite kontroll på stemmen sin at hun bare har en måte å synge litt høye toner på - tør ikke synge ut fordi hun naturligvis vet at hun ikke vil takle det. Dessuten er hun et snev av "harry", spør du meg... Jeg er ikke fullstendig tonedøv og hører altså at hun synger surt, men enda viktigere er det at bestisen min hører det - hun har absolutt gehør. Ingen vits i å krangle med henne om sånt. Helt utrolig at Susanne har kommet så langt. Margareth synger klokkerent, behersker stemmen fullstendig, og mesteret fullkomment de sangene som ble plukket ut til henne i kveld !!! Heia Margareth ! Håper hun vinner !!!! Og når det gjelder Kjartan... Synger pent og rent, men skrekk og gru så kjedelig han er, både han og sangen hans! Kurt 2.... pen stemme, men 0 sjarm.. Enig på alle punkter!:-) 0 Siter
Gjest dah! Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Susanne synger SURT ! Det har hun gjort fra første dag !! Alle som ikke er tonedøve hører det, og det er helt utrolig hvordan dommerene har skrytt henne opp i skyene og omtrent ALDRI sagt et ord om hvor få toner hun faktisk treffer ! Feiginger ! Også har hun så lite kontroll på stemmen sin at hun bare har en måte å synge litt høye toner på - tør ikke synge ut fordi hun naturligvis vet at hun ikke vil takle det. Dessuten er hun et snev av "harry", spør du meg... Jeg er ikke fullstendig tonedøv og hører altså at hun synger surt, men enda viktigere er det at bestisen min hører det - hun har absolutt gehør. Ingen vits i å krangle med henne om sånt. Helt utrolig at Susanne har kommet så langt. Margareth synger klokkerent, behersker stemmen fullstendig, og mesteret fullkomment de sangene som ble plukket ut til henne i kveld !!! Heia Margareth ! Håper hun vinner !!!! Og når det gjelder Kjartan... Synger pent og rent, men skrekk og gru så kjedelig han er, både han og sangen hans! Kurt 2.... pen stemme, men 0 sjarm.. Den som er meste kjedelig er jo definitivt Margareth! Synger klokkerent, ja, men GUD SÅ KJEDELIG. Hun synger alla sangene likt og det høres ut som om hun synger i et kor...ikke som en artist. Altfor "pent". Susanne har personlighet. Jeg har faktisk gehør og hører selvfølgelig at enkelte toner er falske innimellom, men hun synger alikevel tøft. Og hun er tøff. Hun har en egen stil -og det MÅ man ha skal man klare å hevde seg. Margareth er som hvem som helst. Dessuten-hadde dette vært en sang-talent-konkurranse (hvilket det IKKE er), hadde ikke noen av de tre vært der i går kveld! De beste sangmessig røk jo ut i de første rundene. 0 Siter
Gjest bipbipbip Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Heia Margaret!!!!! MARGARETH ER RÆVVA! 0 Siter
shandy Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 JAAAAA, endelig kvitt Susanne. Syntes hun var elendig i går (også). Synger som ei torturert gås. HUN skulle aldri ha kommet så langt. Kjartan er jo bare helt suveren da. Aldeles yppelig. Mer, mer, mer av han. Margareth var jo også glimrende i går, men hun ligger noen ganger helt på kanten av hva hun klarer. MEN det ble iallefall de to beste igjen. Og uansett hvem som vinner blir det gøy. Måtte se det på video i sent i natt/dag, da jeg var i selskap i går. Suverent :-)))) 0 Siter
Gjest DOL-fan Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Den som er meste kjedelig er jo definitivt Margareth! Synger klokkerent, ja, men GUD SÅ KJEDELIG. Hun synger alla sangene likt og det høres ut som om hun synger i et kor...ikke som en artist. Altfor "pent". Susanne har personlighet. Jeg har faktisk gehør og hører selvfølgelig at enkelte toner er falske innimellom, men hun synger alikevel tøft. Og hun er tøff. Hun har en egen stil -og det MÅ man ha skal man klare å hevde seg. Margareth er som hvem som helst. Dessuten-hadde dette vært en sang-talent-konkurranse (hvilket det IKKE er), hadde ikke noen av de tre vært der i går kveld! De beste sangmessig røk jo ut i de første rundene. Altså, nå har Susanne gått ut. Så nå er det KUN Kjartan som kan vinne. Margaret er IKKE verdig til å vinne IDOL. Enkelt og greit. Så stem på alles lille Kjartan..:-) 0 Siter
Gjest siria Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Susanne synger SURT ! Det har hun gjort fra første dag !! Alle som ikke er tonedøve hører det, og det er helt utrolig hvordan dommerene har skrytt henne opp i skyene og omtrent ALDRI sagt et ord om hvor få toner hun faktisk treffer ! Feiginger ! Også har hun så lite kontroll på stemmen sin at hun bare har en måte å synge litt høye toner på - tør ikke synge ut fordi hun naturligvis vet at hun ikke vil takle det. Dessuten er hun et snev av "harry", spør du meg... Jeg er ikke fullstendig tonedøv og hører altså at hun synger surt, men enda viktigere er det at bestisen min hører det - hun har absolutt gehør. Ingen vits i å krangle med henne om sånt. Helt utrolig at Susanne har kommet så langt. Margareth synger klokkerent, behersker stemmen fullstendig, og mesteret fullkomment de sangene som ble plukket ut til henne i kveld !!! Heia Margareth ! Håper hun vinner !!!! Og når det gjelder Kjartan... Synger pent og rent, men skrekk og gru så kjedelig han er, både han og sangen hans! Kurt 2.... pen stemme, men 0 sjarm.. Hun synger ikke surt. Hadde hun gjort det hadde dommerne forlengs tatt henne ut. Hun har en særpreget stemme som man ikke blir så for lei av som argarets for eksempel- blir jo drittlei henne etter å ha hørt et par sanger. Hørte dere da hun hadde den utekonserten? Tror det var Dum Dum eller Jokke hun sang. Det er absolutt det verste jeg har hørt i hele mitt liv.. Det var surt det. 0 Siter
Gjest siria Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Enig på alle punkter!:-) Det verste var jo at prestesønnen gikk ut. Den beste av dem alle. 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Det verste var jo at prestesønnen gikk ut. Den beste av dem alle. Prestesønnen? Hvem var det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.