serendipity Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 hva fialistene skal synge i finalen om en uke? (Idol, selvfølgelig) 0 Siter
mAd Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 *sakser fra dagbladet* "I finalen skal både Kjartan og Margaret synge den hittil hemmeligholdte vinnerlåten til Idol. Kjartan skal i tillegg synge «Unwell» med Matchbox 20, og sin egen låt «In the End» fra Idol-skiva. Margaret synger «Forgiven» med Alanis Morisette og sin egen låt «Real good Day» fra Idol-skiva." 0 Siter
Lurveline Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 *sakser fra dagbladet* "I finalen skal både Kjartan og Margaret synge den hittil hemmeligholdte vinnerlåten til Idol. Kjartan skal i tillegg synge «Unwell» med Matchbox 20, og sin egen låt «In the End» fra Idol-skiva. Margaret synger «Forgiven» med Alanis Morisette og sin egen låt «Real good Day» fra Idol-skiva." MEN,de kan da ikke få samme låta?? Får inderlig håpe de får hver sin,som passer til stemmene deres! Ellers blir det vel rart eller...? 0 Siter
amber sun Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 MEN,de kan da ikke få samme låta?? Får inderlig håpe de får hver sin,som passer til stemmene deres! Ellers blir det vel rart eller...? Men sang ikke Kurt og Gaute samme låta ifjor? For at vi skulle høre begge synge den, og finne den vi likte best? Eller husker jeg helt feil nå? 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Men sang ikke Kurt og Gaute samme låta ifjor? For at vi skulle høre begge synge den, og finne den vi likte best? Eller husker jeg helt feil nå? Det stemmer det. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Men sang ikke Kurt og Gaute samme låta ifjor? For at vi skulle høre begge synge den, og finne den vi likte best? Eller husker jeg helt feil nå? Begge sang den samme.Var det ikke "She's so high, ? 0 Siter
Lurveline Skrevet 9. mai 2004 Skrevet 9. mai 2004 Men sang ikke Kurt og Gaute samme låta ifjor? For at vi skulle høre begge synge den, og finne den vi likte best? Eller husker jeg helt feil nå? Ja de gjorde det,men blir det ikke rart hvis gutt og jente skal synge samme sang?Stemmene deres er jo så forskjellige å. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.