Gå til innhold

Parkering i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest aassi
Skrevet

Hvor er det mulig å parkere billigst mulig i Oslo? Parkeringshus er jo til å bli blakk av og jeg vet ikke hvor det feks er gratis etter 17, så trenger hjelp!

Skrevet

Paléet Parkeringshus ved Oslo S er det billigste jeg vet om i allefall.

Skrevet

Ved Akershus festning, i Kongens gate tror jeg det er.

12 kroner timen, hele dagen, gratis etter 17. Jeg tror forresten gateparkering er gratis etter 17 overalt (15 på lørdager, hele søndag). I parkeringshus må man alltid betale.

Skrevet

12 kroner timen, hele dagen, gratis etter 17. Jeg tror forresten gateparkering er gratis etter 17 overalt (15 på lørdager, hele søndag). I parkeringshus må man alltid betale.

I gatene bak Fagerborg kirke er det faktisk helt gratis alltid. Det var iallefall det for halvannet år siden. Jeg var kjempeglad da jeg fant et gratis sted. Og ikke er det så langt fra Majorstua eller sentrum heller.

Skrevet

I gatene bak Fagerborg kirke er det faktisk helt gratis alltid. Det var iallefall det for halvannet år siden. Jeg var kjempeglad da jeg fant et gratis sted. Og ikke er det så langt fra Majorstua eller sentrum heller.

Skrevet

Oops, feilparkering.

Skulle svare aassi, jeg.

Gjest aassi
Skrevet

Halvannet år siden er jo en stund siden da, er det gratis der enda? Og hvor langt fra Colosseum er det? Skal på kino der :)

Skrevet

Halvannet år siden er jo en stund siden da, er det gratis der enda? Og hvor langt fra Colosseum er det? Skal på kino der :)

Tør ikke si om det er gratis der enda. Men det har brukt å være min faste parkeringssted når jeg var i Oslo med bil.

Det tar ca ti min å gå til Colosseum.

Vet du hvor Fagerborg kirken ligger?

Gjest aassi
Skrevet

Tør ikke si om det er gratis der enda. Men det har brukt å være min faste parkeringssted når jeg var i Oslo med bil.

Det tar ca ti min å gå til Colosseum.

Vet du hvor Fagerborg kirken ligger?

Nope, men spurte faren min og han sa det var mange stedet man kunne parkere i gatene på Majorstua så får kjøre litt rundt så finner vi sikkert noe!

Takk for svar :)

Skrevet

Nope, men spurte faren min og han sa det var mange stedet man kunne parkere i gatene på Majorstua så får kjøre litt rundt så finner vi sikkert noe!

Jada, masse steder å parkere, men ganske så få steder som er gratis og/eller ledige.

Fagerborg kirke (om du fortsatt er interessert da) ligger et steinkast unna Bislett stadion og høgskolen. På baksiden der er/var det gratis. Majorstuen ligger nedenfor Fagerborg.

Gjest Serikkebortifradet
Skrevet

Er det ikke gratis både ved frognerparken og kinoen etter 5 (eller var det 6)?

Gjest aassi
Skrevet

Jada, masse steder å parkere, men ganske så få steder som er gratis og/eller ledige.

Fagerborg kirke (om du fortsatt er interessert da) ligger et steinkast unna Bislett stadion og høgskolen. På baksiden der er/var det gratis. Majorstuen ligger nedenfor Fagerborg.

Ok, da får vi leite etter det når vi skal dit :) Er no pes å parkere i oslo i hvert fall :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...