Gå til innhold

Anbefalte innlegg

thinkerbell
Skrevet

Det var Stockholm jeg egentlig skulle til.

Men retningssansen min er muligens ikke helt god for jeg havnet i London.

Er det èn sang jeg ikke kan leve uten så er det Frank Sinatra`s "My Way", skjønt i Nina Simone`s jazzige versjon. Vandrende gatelangs uten mål og mening, hvitvin til frokost og rødvin til aften. Deilig!

Det duskregner av og til, men temperaturen er for så vidt mild, -våren kommer visst dessverre i år også.

For ca 20 år siden opptrådte hun på Ronnie Scotts Club i London. Simone altså.

Dessverre er jeg alt for sent ute til å se dronningen live.

Men det hjelper når man plutselig oppdager en liten underground club som har viet en hel kveld til å hylle the queen of jazz/blues/gospel og gud vet hva. Tenåringer, dinglende fra pianokrakken ..hvesende, følelsesløse og lettvinne tolkinger/etterligninger av Billie Holiday, Simone, Vaughan, Lee og Lena Horne.

-Norah Jones & Co gå å vugg.

Og så er det skjønt når man omsider har fått med seg pønkrockens Grand Old Lady, Patti Smith, faktisk –har- kommet med ny plate og at hun fremdeles går sine egne veier.

Britney Spears, gå å legg deg du og. Amèn.

Nå skal jeg ta et reparerings glass med rødvin, synke ned i et ullpledd og la min kjære(dog ustabile) bærbare pc hvile litt før jeg drar videre.

-ha en fin kveld

Fortsetter under...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Norah Jones behøver ikke akkurat å gå hjem og vogge, da du!!

Alt til sin tid....!

Skrevet

Iiiih! Har Patti Smith kommet med ny plate, altså?? Trodde hun hadde sagt takk for seg, jeg. Nå ble jeg glad:-)

Ha en fin kveld du også, bella:-)

thinkerbell
Skrevet

Iiiih! Har Patti Smith kommet med ny plate, altså?? Trodde hun hadde sagt takk for seg, jeg. Nå ble jeg glad:-)

Ha en fin kveld du også, bella:-)

hei tonie :)

godt å høre at noen har smaken i orden!

`trampin` er den nyeste paten til patti smith.

thinkerbell
Skrevet

Norah Jones behøver ikke akkurat å gå hjem og vogge, da du!!

Alt til sin tid....!

joda, det kan hun absolutt.

men takk for kaken, den var god!

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

joda, det kan hun absolutt.

men takk for kaken, den var god!

jeg har da 'smaken i orden' ....... nåde deg, ellers får du eddik. Har ikke bestemt meg ennå, du har ikke fått noe, såh.... ;)

Annonse

thinkerbell
Skrevet

jeg har da 'smaken i orden' ....... nåde deg, ellers får du eddik. Har ikke bestemt meg ennå, du har ikke fått noe, såh.... ;)

hør på n. jones til ørene faller av du. -mangfold er viktig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...