Åsemor Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Innbiller meg at jeg har hørt noe om størrelsen på LCD-skjermer i forhold til CRT-skjermer. Er det sånn at en 15" flatskjerm virker større enn en 15" vanlig skjerm? Har en vanlig 17" nå, og har lyst på LCD, men de er så dyre at jeg foreløpig bare har råd til en 15". Men har ikke lyst til at ting skal bli så veldig mye mindre her jeg sitter og surfer dagen lang... 0 Siter
citoyen Skrevet 8. mai 2004 Skrevet 8. mai 2004 Ja, en 15" flatskjerm tilsvarer omtrent en 17" vanlig skjerm. Det er fordi det som måles på CRT-skjermer er bilderøret, ikke bildeflaten. 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Skrevet 8. mai 2004 Ja, en 15" flatskjerm tilsvarer omtrent en 17" vanlig skjerm. Det er fordi det som måles på CRT-skjermer er bilderøret, ikke bildeflaten. Nettopp! Takk for svar Får se etter ferien da, hvor mye feriepenger som er igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.