heli Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Har siden januar vært plaget med vondt i halebenet etter trening. Det er voldsomt smerterfult hvis jeg sitter lenge på harde stoler også. Trener ca 3 dager i uka og bruker alltid sykkel-bukse. Det er ikke vondt under trening,men etter en stund kommer det tilbake. Noen som har det samme ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det kan hende at du har en brist i halebenet fra et fall eller noe slikt. Det er ikke noe man kan gjøre med det - det må bare heles over tid, Jeg har hatt en slik brist, og hadde vondt når jeg satt lenge eller på hardt underlag. Det var faktisk et problem i flere år. Men det hjelper å sitte på en pute eller en ring (oppblåsbar for eksempel) når du skal sitte lenge. Prøv å still inn sykkelen slik at du får vekten fremover mot skambenet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.