Jump to content
Sign in to follow this  
Guest rartSpørsmål..?!

"breere" etter styrketrening

Recommended Posts

Guest rartSpørsmål..?!

jeg har holdt på med styrketrening komb med kondisjon. nå passer jeg ikke de buksene jeg passet før.. huff.. det kommer nok av at kroppen er blitt strammere og fått mere muskler??

jeg hadde også plan om å få slnakere lår, men no er det ikke mye fett igjen å fjerne, mest muskler i lårene. med andre ord de kan ikke bli noe serlig mindre...

hva gjør jeg ?

Fortsetter under...

Guest kjipt ja

Jeg har det på samme måten.

Har trent kardio hver morgen en time. (ergometersykkel) har fått knallharde muskler i lårene som er blitt større.

Men fettprosenten har jo minket over hele kroppen.

Allikevel sliter jeg med at buksene er trangere i lårene enn før.

Det er vel ingen annen råd enn å gå over på roligere trening. Jeg har trent rimelig intensivt de siste fire månedene.

Guest rartSpørsmål..?!

Jeg har det på samme måten.

Har trent kardio hver morgen en time. (ergometersykkel) har fått knallharde muskler i lårene som er blitt større.

Men fettprosenten har jo minket over hele kroppen.

Allikevel sliter jeg med at buksene er trangere i lårene enn før.

Det er vel ingen annen råd enn å gå over på roligere trening. Jeg har trent rimelig intensivt de siste fire månedene.

huff det er så kjipt, ja jeg får vell satse på jogging og slikt i en periode framover, jeg har også trent hardt med vekter. nå ser jeg jo resultatet.

Prozak

Er det så galt å ha litt muskuløse lår, da? Jeg synes folk, spesiellt kvinner, er altfor opphengt i mål. Men det er logisk at når du trener styrke for hele kroppen, så vil lårene og rumpa vokse. Store muskler vokser mer enn små, og disse er jo de største musklene på kroppen.

"........................."