Gjest huleboeren Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Har problemer med å være sosial. Orker ikke gi noe til andre mennesker. Det blir for slitsomt og det krever for mye. Er ikke sterk nok til å være sosial, da det alltid vil være noen som vil såre meg. Lever derfor som en huleboer i stedenfor, men vet at det ikke er bra og at jeg nå står i fare for å få problemer i arbeidslivet på grunn av min isolering. Noen råd? 0 Siter
Gjest girlie22 Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 hva med å invitere noen få, som du kjenner godt til deg. lage mat sammen eller noe annet du liker... jeg mener-begynn i det "små". Ikke hiv deg ut i store sosiale sammenhenger hvis du ikke føler deg komfortabel med det.. 0 Siter
Gjest huleboeren Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 hva med å invitere noen få, som du kjenner godt til deg. lage mat sammen eller noe annet du liker... jeg mener-begynn i det "små". Ikke hiv deg ut i store sosiale sammenhenger hvis du ikke føler deg komfortabel med det.. Har desverre ikke så mange å invitere. Har mere bekjente enn venner. Synes det er vanskelig å få venner. Det krever så mye virker det som. 0 Siter
Bugge1365380662 Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 Har desverre ikke så mange å invitere. Har mere bekjente enn venner. Synes det er vanskelig å få venner. Det krever så mye virker det som. Hei! Veldig lite energi kan være et symptom på depresjon.Føler du deg deprimert? Er en av grunnene til at det sosiale er så tungt at alt kjennes likegyldig,vanskelig å følge med i en samtale,ønsker deg bare hjem? Bugge. 0 Siter
Gjest syple Skrevet 12. mai 2004 Skrevet 12. mai 2004 trives du aleine eller føler du deg også ensom? Hvis dette plager deg, gå til lege og be om å få noen og snakke med 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.