Gjest Fjellræven Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg og en kompis trener ofte sammen, vi sykler, jogger og går en fjelltur en gang i blant. Det som er merkelig er at på fjellturen bærer jeg en tungre sekk en ham og jeg har mer krefter enn ham på den turen altså klarer å gå i høyere tempo og lengre. På sykkelen må jeg roe meg for å matche hans tempo, men på jogginga så sliter jeg, jeg løper 3000m ca 1.30 min saktere en ham. Jeg er 1.85 og veier 88kg, han er 178 og 67 kg. Noen som har noen teorier ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pros and cons Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Søk på spesifisitetsprinsippet i google. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tjohooo Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Du har en annen type muskelfibre enn han? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draeger Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hmm..ang. fjellturen så tror jeg du har mer vekt fordelt på det du har i sekken, og du har litt større steglengde ved gåing. Kanskje er du mer vant til å gå med sekk. Jeg jogger ofte fortere i oppoverbakker en min treningspartner, men han tar meg på rettstrekkene. Trener dere mot noe militært kurs? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.