Gå til innhold

Merkelig kondis

Gjest Fjellræven

Anbefalte innlegg

Gjest Fjellræven

Jeg og en kompis trener ofte sammen, vi sykler, jogger og går en fjelltur en gang i blant. Det som er merkelig er at på fjellturen bærer jeg en tungre sekk en ham og jeg har mer krefter enn ham på den turen altså klarer å gå i høyere tempo og lengre. På sykkelen må jeg roe meg for å matche hans tempo, men på jogginga så sliter jeg, jeg løper 3000m ca 1.30 min saktere en ham.

Jeg er 1.85 og veier 88kg, han er 178 og 67 kg. Noen som har noen teorier ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm..ang. fjellturen så tror jeg du har mer vekt fordelt på det du har i sekken, og du har litt større steglengde ved gåing. Kanskje er du mer vant til å gå med sekk. Jeg jogger ofte fortere i oppoverbakker en min treningspartner, men han tar meg på rettstrekkene.

Trener dere mot noe militært kurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...