Gå til innhold

Har du "dilla" på noe for tiden?

Anbefalte innlegg

Gjest kakao og te
Skrevet

Kjekssjokolade. Og god morgen yoghurt..

Fortsetter under...

Gjest mor i juni
Skrevet

Har alltid dilla på kjekssjokolade. Og vanlig sjokolade. Og is. *godtemums*

:o)

Gjest kakao og te
Skrevet

Har alltid dilla på kjekssjokolade. Og vanlig sjokolade. Og is. *godtemums*

:o)

xxl kvikk lunsjen og sport lunsj:) Oppdaget den siste der for ikke så lenge siden. Hadde aldri smakt den før! Tror det er Cloetta.

laguna1365380434
Skrevet

Ja. Sånne skikkelig feite hvitløksoliven nedlagt på olje..Yummi!

Og asparges.

Gjest selje
Skrevet

xxl kvikk lunsjen og sport lunsj:) Oppdaget den siste der for ikke så lenge siden. Hadde aldri smakt den før! Tror det er Cloetta.

Dilla på to sanger alternativt, begge gjør meg helt sprø ettersom det har vart en stund nå:

"Du e mi pia, æ e din gutt"

og "Grisen står og hyler".

Henholdsvis med Ola Bremnes og han der fra Telemark, jernteppe her, var i sin tid med i Blåmann.

Gjest hvitløk
Skrevet

Ja. Sånne skikkelig feite hvitløksoliven nedlagt på olje..Yummi!

Og asparges.

Ja, hvitløken der er god!! I salat, altså..

Annonse

Gjest bjelke
Skrevet

Ordeling!! Haaaaater orddeling!!

He-he :-)

Gjest Pricilla
Skrevet

iste med fersken og chili (stek mat med masse chili og hvitløk)

Og siden sola skinner: hvitvin med jorbær oppi! ; )

Annonse

Gjest Daisy
Skrevet

iste med fersken og chili (stek mat med masse chili og hvitløk)

Og siden sola skinner: hvitvin med jorbær oppi! ; )

He, he. Leste litt fort og trodde du mente det var chili og fersken I isteen. *lol* hørtes ikke videre godt ut.

Skrevet

Holdt på å spise meg ihjel på surt godteri fra plukk-selv-hylla, men bråstoppet da jeg fikk noia og trodde tennene holdt på å bli etset opp.

Nå har jeg begynt litt igjen, hehe...

Gjest sportsfrik
Skrevet

Sport lunchen er suveren. Mye bedre enn Kvikk Lunch.

Min favoritt for tida.

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvorfor den xxl kvikklunchen er så mye bedre enn den vanlige?

Er altfor glad i sjokolade og smågodt, jeg. Prøver å holde meg unna, men :(

Skrevet

Sånne ruller med vingummi til 5 kr, med lakris, cola og fruktsmak. Spes. lakrisen!

Tilbud på Shell for en stund siden, 3 stk for ti kroner ellerno. Dermed var det gjort...

Blir vel forhåpentligvis snart lei, er nede i én rull om dagen nå...:-)

Skrevet

Sånne ruller med vingummi til 5 kr, med lakris, cola og fruktsmak. Spes. lakrisen!

Tilbud på Shell for en stund siden, 3 stk for ti kroner ellerno. Dermed var det gjort...

Blir vel forhåpentligvis snart lei, er nede i én rull om dagen nå...:-)

Du driver og ruller ned? :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...